Yelnats

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abonnement omzetten

Mijn vrouw kan haar abonnement verlengen en wil de sim only RED Together nemen? Is het mogelijk om mijn RED Super abonnement om te zetten naar RED Together extra?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12345Posts
  • 3572Oplossingen
  • 3223Likes
Hallo Yelnats
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Op je vraag kan ik Ja antwoorden.
Voor meer info, lees deze pagina: https://www.vodafone.nl/together/

Helemaal onderaan bij Veelgestelde vragen:
Je kunt Red Together alleen activeren als de Red Together en Red Together Extra abonnementen onder één contract of klantnummer vallen. Dat betekent dat je mogelijk een contract moet overdragen. Zie hier hoe dat werkt. We raden je aan om daarna contact op te nemen met de klantenservice. Zij helpen je met het omzetten van de contracten naar een Red Together en Red Together Extra. Dit betekent dat de eventueel aanwezige Ziggo korting op één van de abonnementen komt te vervallen. Wel in ruil voor heel veel data.

Klantenservice: 0800 - 020 00 56
Openingstijden: Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur.
Za 09.00 - 18.00 uur

Succes in ieder geval en alvast veel plezier samen met die abonnement 🙂

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 12345Posts
  • 3572Oplossingen
  • 3223Likes
Hallo Yelnats
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Op je vraag kan ik Ja antwoorden.
Voor meer info, lees deze pagina: https://www.vodafone.nl/together/

Helemaal onderaan bij Veelgestelde vragen:
Je kunt Red Together alleen activeren als de Red Together en Red Together Extra abonnementen onder één contract of klantnummer vallen. Dat betekent dat je mogelijk een contract moet overdragen. Zie hier hoe dat werkt. We raden je aan om daarna contact op te nemen met de klantenservice. Zij helpen je met het omzetten van de contracten naar een Red Together en Red Together Extra. Dit betekent dat de eventueel aanwezige Ziggo korting op één van de abonnementen komt te vervallen. Wel in ruil voor heel veel data.

Klantenservice: 0800 - 020 00 56
Openingstijden: Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur.
Za 09.00 - 18.00 uur

Succes in ieder geval en alvast veel plezier samen met die abonnement 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic