Hallo
Yelnats Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Op je vraag kan ik Ja antwoorden.
Voor meer info, lees deze pagina: https://www.vodafone.nl/together/
Helemaal onderaan bij Veelgestelde vragen:
Je kunt Red Together alleen activeren als de Red Together en Red Together Extra abonnementen onder één contract of klantnummer vallen. Dat betekent dat je mogelijk een contract moet overdragen. Zie
hier hoe dat werkt. We raden je aan om daarna contact op te nemen met de klantenservice. Zij helpen je met het omzetten van de contracten naar een Red Together en Red Together Extra. Dit betekent dat de eventueel aanwezige Ziggo korting op één van de abonnementen komt te vervallen. Wel in ruil voor heel veel data.
Klantenservice: 0800 - 020 00 56
Openingstijden: Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur.
Za 09.00 - 18.00 uur
Succes in ieder geval en alvast veel plezier samen met die abonnement
🙂