Energieboy wrote:
Beste @Paul S. Maria
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.
Als mijn informatie niet goed was geweest dan had Lycke dit wel aangegeven en was mijn antwoord niet als het Beste Antwoord gegeven. Dus u hoeft zich niet af te vragen of het antwoord wel juist is.
Volgens uw gegevens klopt er iets niet en dat zal ik uitleggen:
U heeft het hier over Start M 2 jaar contract: met 1GB en 150 minuten bellen voor 12,50 euro (en dit is een particulieren contract dus incl. BTW). Als u heeft aangegeven dat u ook Ziggo klant bent dan is het Start L opeens 1GB met 150 minuten en dan kost deze nog 10,- euro.
LET OP: dan moet u wel Ziggo klant zijn en als u dit niet bent dan krijgt u deze korting niet en dan is start M opeens niet 10,- euro maar 12,50 euro !!
Het spijt mij u te moeten melden maar de particulieren prijzen zijn ECHT incl. BTW en daar is niets misleidend aan. U moet alleen wel goed opletten of u aangeeft Ziggo klant te zijn of niet. Als u nu Ziggo klant bent en u heeft zojuist een contract afgesloten dan ontvangt u binnen 1 a 2 weken een correctie en krijgt u die extra korting alsnog op uw rekening te zien (niet op uw contract want Vodafone gaat met het afsluiten van contracten altijd uit van een abonnement zonder combinatie met Ziggo). Dus heeft u Ziggo aangegeven, en heeft u ook Ziggo, dan ontvangt u over 1 a 2 weken bericht dat u dubbel data ontvangt en dat u ook de korting ontvangt en dan klopt het allemaal weer.
Heeft u aangegeven klant te zijn bij Ziggo maar u bent het niet, dan heeft u zelf een vinkje aangezet op de site en dan klopt uw informatie niet en dan zal het contract gewoon 12,50 euro per maand zijn zoals het ook op de website staat beschreven. Mooier kan ik het niet maken maar hoop dat het nu wel weer iets duidelijker is geworden en zoals u ziet, Vodafone is niet misleidend bezig anders waren ze al veel eerder op de vingers getikt.
Fijne #WoningsDag vandaag!
Ik heb de mail van Vodafone nog eens helemaal doorgenomen. En je hebt helemaal gelijk Energieboy!
Ik had namelijk een tekst over het hoofd gezien en die staat namelijk niet op het contract zelf, maar apart op de begeleidende mail. Daar staat namelijk het volgende:
“Let op: je eventuele extra factuurkorting en non-stop gratis extra’s zijn hier nog niet in verwerkt. Maar geen zorgen, deze worden automatisch toegepast op je eerste maandelijkse factuur na het ingaan van je nieuwe contract.”
Ik had dus alles moeten lezen en niets moeten overslaan. Maar ik wil je natuurlijk bedanken voor de moeite die je voor me genomen heb. Ook ik wens je een fijne Woningsdag!