Zjeng B

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

abonnement nieuw - prijzen inclusief BTW?

wil een nieuw abonnement aan gaan , ziggo vodafone

4gb + 150 bel voor 13€ , is dit inclusief of exclusief BTW ?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Zjeng B 
Wat leuk dat je een nieuw abonnement wil bij Vodafone en wat goed dat je ook een Ziggo abonnement hebt. Dan krijg je korting bij Vodafone en dubbel data en je krijgt bij Ziggo ook nog eens een Extra TV pakket en Safe Online. Alle prijzen op de particulieren pagina zijn incl. BTW. Particulieren betalen tenslotte altijd de BTW dus dat is incl.

Je hebt het dan over een Start L abonnement met dubbel data 4GB (want zonder Ziggo is het 2GB) en met 150 belminuten. Je krijgt dan ook nog eens € 2,50 korting op het abonnement en dat maakt dan een totaal van € 13,- euro. Dit heb je helemaal goed gezien 

Let op: Als je het abonnement afneemt dan staat de dubbele data en de extra VodafoneZiggo combi korting NIET op je contract. Dit is gedaan voor het geval je Ziggo niet meer afneemt, dan kunnen ze ook de korting en dubbele data weer bij je weg halen. Maar wees gerust, je krijgt het allemaal wel als Vodafone en Ziggo je informatie hebben gecontroleerd. Dus dat komt allemaal wel goed!

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag en alvast veel plezier met je nieuwe abonnement. Oh ja, nog een tip: mocht je overstappen en je nummer mee willen nemen vanaf een andere provider, dan kan je dit regelen via Vodafone. Dus niet zelf je nummer opzeggen bij je oude provider.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Zjeng B 
Wat leuk dat je een nieuw abonnement wil bij Vodafone en wat goed dat je ook een Ziggo abonnement hebt. Dan krijg je korting bij Vodafone en dubbel data en je krijgt bij Ziggo ook nog eens een Extra TV pakket en Safe Online. Alle prijzen op de particulieren pagina zijn incl. BTW. Particulieren betalen tenslotte altijd de BTW dus dat is incl.

Je hebt het dan over een Start L abonnement met dubbel data 4GB (want zonder Ziggo is het 2GB) en met 150 belminuten. Je krijgt dan ook nog eens € 2,50 korting op het abonnement en dat maakt dan een totaal van € 13,- euro. Dit heb je helemaal goed gezien 

Let op: Als je het abonnement afneemt dan staat de dubbele data en de extra VodafoneZiggo combi korting NIET op je contract. Dit is gedaan voor het geval je Ziggo niet meer afneemt, dan kunnen ze ook de korting en dubbele data weer bij je weg halen. Maar wees gerust, je krijgt het allemaal wel als Vodafone en Ziggo je informatie hebben gecontroleerd. Dus dat komt allemaal wel goed!

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag en alvast veel plezier met je nieuwe abonnement. Oh ja, nog een tip: mocht je overstappen en je nummer mee willen nemen vanaf een andere provider, dan kan je dit regelen via Vodafone. Dus niet zelf je nummer opzeggen bij je oude provider.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Zjeng B . Welkom hier!

Altijd goed om je te oriënteren op nieuwe abonnementen en dan alle informatie goed mee te nemen! 

Heb je inmiddels de informatie die je zoekt/zocht, of kunnen we je nog ergens mee helpen? Ook op het gebied van Ziggo kunnen we je eventueel helpen, mocht je hier nog vragen over hebben. 

Zjeng B
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

thanks voor je antwoord.

Paul S. Maria

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik vraag me af of het antwoord van Energieboy wel klopt. Ik heb vandaag mijn abonnement laten verlengen voor het type abonnement start M 2 jaar.

En volgens de prijzenlijst kost het 2 GB  + 150 minuten € 10. En volgens u zou het inclusief BTW zijn (dus niet!)

Toen ik per e-mail het nieuwe contract kreeg bleek dat ik maandelijks € 12,50 per maand moet betalen inclusief  25 % BTW !!!
Toen ik dat las schrok ik zo erg dat ik bijna een acute hartstilstand kreeg!
Dus de prijzen die vermeld staan zijn NIET inclusief BTW.  Ik vind dit erg verwarrend en zelfs misleidend !

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Beste @Paul S. Maria 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Als mijn informatie niet goed was geweest dan had Lycke dit wel aangegeven en was mijn antwoord niet als het Beste Antwoord gegeven. Dus u hoeft zich niet af te vragen of het antwoord wel juist is. 

Volgens uw gegevens klopt er iets niet en dat zal ik uitleggen:
U heeft het hier over Start M 2 jaar contract: met 1GB en 150 minuten bellen voor 12,50 euro (en dit is een particulieren contract dus incl. BTW). Als u heeft aangegeven dat u ook Ziggo klant bent   dan is het Start L opeens 1GB met 150 minuten en dan kost deze nog 10,- euro.

LET OP: dan moet u wel Ziggo klant zijn en als u dit niet bent dan krijgt u deze korting niet en dan is start M opeens niet 10,- euro maar 12,50 euro !!

Het spijt mij u te moeten melden maar de particulieren prijzen zijn ECHT incl. BTW en daar is niets misleidend aan. U moet alleen wel goed opletten of u aangeeft Ziggo klant te zijn of niet. Als u nu Ziggo klant bent en u heeft zojuist een contract afgesloten dan ontvangt u binnen 1 a 2 weken een correctie en krijgt u die extra korting alsnog op uw rekening te zien (niet op uw contract want Vodafone gaat met het afsluiten van contracten altijd uit van een abonnement zonder combinatie met Ziggo). Dus heeft u Ziggo aangegeven, en heeft u ook Ziggo, dan ontvangt u over 1 a 2 weken bericht dat u dubbel data ontvangt en dat u ook de korting ontvangt en dan klopt het allemaal weer.

Heeft u aangegeven klant te zijn bij Ziggo maar u bent het niet, dan heeft u zelf een vinkje aangezet op de site en dan klopt uw informatie niet en dan zal het contract gewoon 12,50 euro per maand zijn zoals het ook op de website staat beschreven. Mooier kan ik het niet maken maar hoop dat het nu wel weer iets duidelijker is geworden en zoals u ziet, Vodafone is niet misleidend bezig anders waren ze al veel eerder op de vingers getikt. 

Fijne #WoningsDag vandaag!

Zjeng B
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Beste

alles eens goed door gelezen , is nu duidelijk.

bedankt.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Graag gedaan @Zjeng B en fijn dat het duidelijk is en bedankt voor je terugkoppeling. Fijne #WoningsDag vandaag!

Paul S. Maria

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Energieboy wrote:

Beste @Paul S. Maria 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Als mijn informatie niet goed was geweest dan had Lycke dit wel aangegeven en was mijn antwoord niet als het Beste Antwoord gegeven. Dus u hoeft zich niet af te vragen of het antwoord wel juist is. 

Volgens uw gegevens klopt er iets niet en dat zal ik uitleggen:
U heeft het hier over Start M 2 jaar contract: met 1GB en 150 minuten bellen voor 12,50 euro (en dit is een particulieren contract dus incl. BTW). Als u heeft aangegeven dat u ook Ziggo klant bent   dan is het Start L opeens 1GB met 150 minuten en dan kost deze nog 10,- euro.

LET OP: dan moet u wel Ziggo klant zijn en als u dit niet bent dan krijgt u deze korting niet en dan is start M opeens niet 10,- euro maar 12,50 euro !!

Het spijt mij u te moeten melden maar de particulieren prijzen zijn ECHT incl. BTW en daar is niets misleidend aan. U moet alleen wel goed opletten of u aangeeft Ziggo klant te zijn of niet. Als u nu Ziggo klant bent en u heeft zojuist een contract afgesloten dan ontvangt u binnen 1 a 2 weken een correctie en krijgt u die extra korting alsnog op uw rekening te zien (niet op uw contract want Vodafone gaat met het afsluiten van contracten altijd uit van een abonnement zonder combinatie met Ziggo). Dus heeft u Ziggo aangegeven, en heeft u ook Ziggo, dan ontvangt u over 1 a 2 weken bericht dat u dubbel data ontvangt en dat u ook de korting ontvangt en dan klopt het allemaal weer.

Heeft u aangegeven klant te zijn bij Ziggo maar u bent het niet, dan heeft u zelf een vinkje aangezet op de site en dan klopt uw informatie niet en dan zal het contract gewoon 12,50 euro per maand zijn zoals het ook op de website staat beschreven. Mooier kan ik het niet maken maar hoop dat het nu wel weer iets duidelijker is geworden en zoals u ziet, Vodafone is niet misleidend bezig anders waren ze al veel eerder op de vingers getikt. 

Fijne #WoningsDag vandaag!

Ik heb de mail van Vodafone nog eens helemaal doorgenomen. En je hebt helemaal gelijk Energieboy!  

Ik had namelijk een tekst over het hoofd gezien en die staat namelijk niet op het contract zelf,  maar apart op de begeleidende mail.  Daar staat namelijk het volgende:

“Let op: je eventuele extra factuurkorting en non-stop gratis extra’s zijn hier nog niet in verwerkt. Maar geen zorgen, deze worden automatisch toegepast op je eerste maandelijkse factuur na het ingaan van je nieuwe contract.”

Ik had dus alles moeten lezen en niets moeten overslaan. Maar ik wil je natuurlijk bedanken voor de moeite die je voor me genomen heb. Ook ik wens je een fijne Woningsdag! 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Fijn dat je nog even een reactie terug hebt geschreven. Super dat het toch duidelijk was via Vodafone. Veel plezier met je abonnement. ???

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic