Anette72

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abonnement - kostenvergelijking

Betaal ik ongeveer 54,00 omdat ik ook betaal voor mijn mobiel?

Jullie geven aan dat een L abonnement voor mij voordeliger zou zijn, waar zit dat verschil danook in?

 

Gr. Anette

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Anette72 . Welkom hier!

Oef, dat zijn best lastige vragen om te beantwoorden wanneer we niets van je weten :-). 
Vooropgesteld; ik werk voor Vodafone en zou dus je abonnement kunnen bekijken, maar op dit moment weet ik niet wie je bent dus kan ik weinig. Wil je dat ik er in duik, vul dan even je gegevens in je profiel in. Je kunt op je factuur overigens kijken waarvoor je precies betaald (maar ik kan dit dus ook voor je nakijken). 

Ik weet nu niet welk abonnement je hebt, dus ik weet ook niet welke verschillen een L abonnement voor jou zouden geven.

 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Anette72 . Welkom hier!

Oef, dat zijn best lastige vragen om te beantwoorden wanneer we niets van je weten :-). 
Vooropgesteld; ik werk voor Vodafone en zou dus je abonnement kunnen bekijken, maar op dit moment weet ik niet wie je bent dus kan ik weinig. Wil je dat ik er in duik, vul dan even je gegevens in je profiel in. Je kunt op je factuur overigens kijken waarvoor je precies betaald (maar ik kan dit dus ook voor je nakijken). 

Ik weet nu niet welk abonnement je hebt, dus ik weet ook niet welke verschillen een L abonnement voor jou zouden geven.

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic