dennis1060

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abonnement afgesloten, verhoogd, kan dat terug?

tijdje geleden een abonnement afgeloten, na twee maanden verhoogd, kan dit nog terug? volgens de ene medewerker is dit geen probleem en volgens de andere kan dit niet, hoe zit dat?
2 Reacties 2
belphegor

Gedreven Liefhebber
  • 69Posts
  • 1Oplossingen
  • 16Likes
Mij is niet duidelijk of jij de verhoging hebt aangevraagd of dat vodafone de prijzen omhoog heeft geschroefd.

Als jij het hebt aangevraagd voor een groter abonnement dan doen ze daar inderdaad niet moeilijk over.

Echter hoe het zit als vodafone gewoon de prijs heeft opgeschroefd weet ik niet zeker.
Maar volgens mij is het contract gewoon binden en kunnen ze niet zomaar zonder je in kennis te stellen het abonnement omhoog doen. (tenzij het jouw keuze was)

Of misschien was het een actie waarbij je zoveel maanden korting kreeg?
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
dennis1060, welkom op het forum! Als de verhoging een tussentijdse wijziging was (dus geen verlenging van je contract), dan mag je altijd weer terug naar het abonnement waarmee je deze contractsperiode begonnen bent. Als het langer dan 6 maanden geleden is dat je je abonnement hebt afgesloten of verlengd, dan mag je zelfs je abonnement tot 1 stap onder het 'begin'abonnement verlagen - daar zijn wel kosten aan verbonden. Alle informatie hierover vind je op onze website.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.