c.peerboom

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abonnement BLOX onbeperkt bellen

  • Onbeperkt bellen in Nederland en de EU
  • Niet geldig vanuit Nederland naar EU-nummers

Bvenstaande staat in de voorwaarde van "onbeperkt bellen"

Dit spreekt zich tegen. Enerzijds kun je dus onbeperkt bellen IN nl en de EU MAAR niet geldig vanuit NL?? 

Hoe moet ik dit lezen.

Ik ga er overigens vanuit dat deze blox voor zowel mobiele als vaste telefoonnummers geld. 

Graag op deze 2 vragen een duidelijk antwoord. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @c.peerboom en @Energieboy,

Jullie geven eigenlijk hetzelfde aan alleen met andere woorden.

Met de BloX Onbeperkt bellen mag je in Nederland naar Nederlandse nummers (vast en mobiel) onbeperkt bellen. Ben je in de EU (niet in Nederland), dan mag je onebeperkt bellen naar Nederlandse en Europese (vast en mobiel). Deze BloX kun je aansluiten bij het Start abonnement. 

Bellen vanuit Nederland naar de EU, valt hier niet onder. Dit is omdat hiervoor andere BloX aanwezig zijn.
- 100 min. EU.
Hiermee bel je vanuit Nederland naar de EU. 

Dit heeft te maken met Roam like home. Tegenwoordig mag je het abonnement gebruiken in de EU zoals je in Nederland doet. Dit betekent dus als je 150 belminuten hebt in Nederland, deze ook in de EU mag gebruiken om naar andere Europese (vaste en mobiele nummers) te gebruiken.
Alle Red abonnementen hebben in het abonnement 100 minuten zitten om naar de EU te bellen vanuit Nederland.
Red Unlimited heeft onbeperkt bellen naar Europese landen.
 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @c.peerboom 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Gekke vraag, maar waar heb je deze informatie vandaan? 
Ik ben naar de webpagina van BloX gegaan, deze link, vervolgens kies ik daar voor Onbeperkt Bellen, deze link. Daar staat BloX Onbeperkt Bellen voor slechts € 4,- per maand. Daarin komen bij mij de volgende punten omhoog die belangrijk zijn voor de vraag die je hebt.

  • Met deze BloX bel je een maand lang onbeperkt in Nederland
  • Met deze BloX bel je een maand lang onbeperkt vanuit EU-landen naar vaste en mobiele nummers in Nederland en andere EU-landen

Bovenste punt, je kan met deze BloX dus een maand onbeperkt bellen in Nederland (vaste en mobiele nummer, met uitzondering van gesprekken naar bijzondere nummers, zoals (internationale) koop-, service-, satelliet- en informatienummers, uitgesloten. Deze gesprekken vallen buiten deze BloX en worden apart verrekend tegen de daarvoor geldende tarieven van het betreffende Vodafone abonnement).

Onderste punt zegt dat je onbeperkt kan bellen vanuit EU-landen naar Nederlandse vaste en mobiele nummers en andere EU-landen. Dus je kan vanuit een EU land bellen naar de rest van de EU-landen en naar Nederland. Ik kan de onderste punt van je niet terug vinden op deze pagina. Waar heb jij deze punt dan staan, of heb ik een hele verkeerde BloX Onbeperkt Bellen voor me?

Want op de pagina die ik voor me heb staan deze twee punten ook nog onder elkaar, en daar staat niet de EU bij op jou bovenste regel?
• Met deze bundel bel je onbeperkt in Nederland
• 
Ook als je op reis bent in de EU bel je met deze BloX onbeperkt naar vaste en mobiele nummers in Nederland en de rest van de EU

 

Ben dus eigenlijk wel heel erg benieuwd waar jij de informatie vandaan hebt en of iemand van Vodafone je daarmee kan helpen, en mij ook. Ben toch wel benieuwd hoe dit kan? Misschien dat @Sharon  kan helpen of anders @Lycke  ?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @c.peerboom en @Energieboy,

Jullie geven eigenlijk hetzelfde aan alleen met andere woorden.

Met de BloX Onbeperkt bellen mag je in Nederland naar Nederlandse nummers (vast en mobiel) onbeperkt bellen. Ben je in de EU (niet in Nederland), dan mag je onebeperkt bellen naar Nederlandse en Europese (vast en mobiel). Deze BloX kun je aansluiten bij het Start abonnement. 

Bellen vanuit Nederland naar de EU, valt hier niet onder. Dit is omdat hiervoor andere BloX aanwezig zijn.
- 100 min. EU.
Hiermee bel je vanuit Nederland naar de EU. 

Dit heeft te maken met Roam like home. Tegenwoordig mag je het abonnement gebruiken in de EU zoals je in Nederland doet. Dit betekent dus als je 150 belminuten hebt in Nederland, deze ook in de EU mag gebruiken om naar andere Europese (vaste en mobiele nummers) te gebruiken.
Alle Red abonnementen hebben in het abonnement 100 minuten zitten om naar de EU te bellen vanuit Nederland.
Red Unlimited heeft onbeperkt bellen naar Europese landen.
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic