IJskoud

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

abonemment

Mijn abonnement was 8,50 ..maar ivm vakantie voor 3 weken, wegens internet gebruik, verhoogd naar €15,-
ik wil nu weer terug naar € 8,50 hoe doe ik dat?
Vriendelijke grtjs Ineke
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10473Posts
  • 3257Oplossingen
  • 2484Likes
Hoi IJskoud
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat ligt eraan wat je hebt gedaan 🙂
Heb je je abonnement laten verhogen dan kan je weer terug - Lees alles hier over op deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/wijzigen.shtml

Heb je abonnement laten verhogen door een BloX aan te schaffen, dan moet je deze weer uit zetten via een sms berichtje (info over Bloxen: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/blox/extra-europese-data.shtml)

Hopende je hiermee te hebben geholpen 🙂
Is het iets anders, laat het weten.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10473Posts
  • 3257Oplossingen
  • 2484Likes
Hoi IJskoud
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat ligt eraan wat je hebt gedaan 🙂
Heb je je abonnement laten verhogen dan kan je weer terug - Lees alles hier over op deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/wijzigen.shtml

Heb je abonnement laten verhogen door een BloX aan te schaffen, dan moet je deze weer uit zetten via een sms berichtje (info over Bloxen: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/blox/extra-europese-data.shtml)

Hopende je hiermee te hebben geholpen 🙂
Is het iets anders, laat het weten.
Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2204Likes
Is het met de informatie van Energieboy gelukt IJskoud?
IJskoud
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Dank u voor het antwoord het is gelukt! Vriendelijke groet ,ijskoud ?
Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2204Likes
Graag gedaan, ook namens Energieboy! Fijn weekend.
Ik zal het topic sluiten.
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10473Posts
  • 3257Oplossingen
  • 2484Likes
Hoi IJskoud
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat ligt eraan wat je hebt gedaan 🙂
Heb je je abonnement laten verhogen dan kan je weer terug - Lees alles hier over op deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/wijzigen.shtml

Heb je abonnement laten verhogen door een BloX aan te schaffen, dan moet je deze weer uit zetten via een sms berichtje (info over Bloxen: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/blox/extra-europese-data.shtml)

Hopende je hiermee te hebben geholpen 🙂
Is het iets anders, laat het weten.
Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2204Likes
Is het met de informatie van Energieboy gelukt IJskoud?
IJskoud
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Dank u voor het antwoord het is gelukt! Vriendelijke groet ,ijskoud ?
Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2204Likes
Graag gedaan, ook namens Energieboy! Fijn weekend.
Ik zal het topic sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic