Mausman

Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abo verlengen

hallo,

Op dit moment heb ik nog een sim-only abo met 225 min. + 500 mb data die eind mei afloopt. Van jullie heb ik reeds een aanbieding ontvangen om m'n abo te verlengen, weliswaar € 1,- goedkoper dan wat ik nu betaal, maar met een stuk minder belminuten en wel 500 mb data. Omgerekend zou dit nieuwe abo dus in principe duurder zijn.
Uiteraard ben ik ook bij andere providers aan het kijken voor een sim-only abo, en zou ik een stuk voordeliger uit zijn met wat zij aanbieden. Gezien ik niet heel veel bel, maar wel meer data gebruik, zou op dit moment mijn voorkeur uitgaan naar een abo bij de provider Hollandse Nieuwe (die in principe ook van jullie netwerk gebruik maakt heb ik begrepen), gezien deze de belminuten en data combineert.
In principe ben ik tot nu toe tevreden met m'n Vodafone abo, dus mocht ik bij jullie een soortgelijk abonnement kunnen afsluiten, zou ik in principe wel bij Vodafone willen blijven.
Graag verneem ik (via PM) wat evt. de mogelijkheden voor mij zijn.

Alvast hartelijk dank en vriendelijke groet,
Maurice
1 Reactie 1
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Mausman

Voordat je een bericht plaatst wil ik je vragen om de regels door te lezen. Daarin staat namelijk precies vermeld welke vragen er wel en niet thuis horen op het forum, en daarin staat ook uitgelegd waarom dit het geval is.

Om je vraag te kunnen beantwoorden heb je echt hulp nodig van onze klantenservice. Deze hulp kunnen we je hier helaas niet geven. Ik zou je daarom willen vragen om contact op te nemen met onze klantenservice. Alle mogelijkheden vind je hier: https://www.vodafone.nl/support/contact/

Er is ook een speciaal gratis nummer opgericht voor vragen over bestellingen en nieuwe abonnementen: 0800-0560. Daar kun je ook het beste terecht met deze vraag,

Ik zal dit topic sluiten, aangezien we hier op het forum niets mee kunnen doen. Mocht je willen discussiëren met anderen over de verschillende abonnementen kun je natuurlijk een nieuw topic aanmaken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic