sfritschy

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abo kosten

Hallo
Ik heb een abo bij Vodafone red super met 4 gig data onbeperkt bellen en sms.ik was dus over mijn data kosten toen.had ik gebelt naar Vodafone voor een blox, 3 gig data voor de resterende maand enkele dagen later zie ik op de app Vodafone dat mijn rekening overige kosten 1080€ is... Hoe kan dat mogelijk zijn.
Ik.heb nu 4 a 5 keren gebelt naar.Vodafone en.ben 2 keren beloofd door terug gebelt te worden nog steeds niet gebeurt

Ik vind het heel apart door dat ik netjes een.sms.krijg van de data limiet en.dan.regel via Vodafone voor 7€ voor resterende dagen met 3 gig per maand
Dat ik.dan.nog steeda een extreme rekening krijg echt asociaal
5 Reacties 5
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Hallo @sfritschy

Heb je de rekening over die betreffende maand al ontvangen ? En kun je die inzien via de My Vodafone website ?
Of slechts een indicatie voor de kosten voor de aankomende factuur, die dus nog moet worden aangemaakt.

De activatie van een 3 GB extra data BloX behoort onmiddellijk in te gaan, nadat jij die BloX hebt aangevraagd.
Kennelijk is dat in jouw kwestie niet gebeurd !

Hier op dit openbare Forum, kunnen wij jou niet verder helpen met individuele klachten.

Ik adviseer je om contact op te nemen via het Vodafone Twitter Account : @VodafoneNL en dan te verwijzen naar dit topic. Chatten kan natuurlijk ook. Ook dan kun je verwijzen naar dit topic. Dat kan ook door een feedback-formulier in te vullen: https://www.vodafone.nl/feedback/

Waardevolle info over de 3G data BloX vindt je in dit topic: http://forum.vodafone.nl/t5/Archief-2013/internet-extra-3GB-blox/td-p/75984

Waardevolle info om je data-verbruik te beheren en te controleren en daar grip op te krijgen, vindt je in dit topic: http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Red-andere-Abonnementen/Dataverbruik-tips-amp-tricks-om-binnen-...

Ik vind het onacceptabel dat Vodafone jou niet terugbelt, ondanks toezeggingen daartoe !!!
Bedankt voor het toekennen van kudo's aan dit antwoord 😉

Succes !
Netwerker
sfritschy
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor reactie ik heb steeralopen.chatten. Maar uiteindelijk als antw sry kunnen er nix aan.doe. Suc 6 en.sluiten de chat
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Ik heb @BasT net zien zeggen dat bij : €100 euro je verbinding automatisch gesloten wordt.

En dat bewijs is er ook:



Dus 1080 kan niet door het internetten komen...

sfritschy
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Klopt hij was geblokt mijn internet toen had ik gebelt en.hebben hun hem eraf gehaald en een.blox geactiveerd 3gb ik ben sinds vanmorgen wijs gemaakt dat ik 14 gb totaal hebt verbruikt waaraan weten ze niet en.ik zelf ook niet aangezien ik gewoon.Wi-Fi gebruik thuis....
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
@sfritschy

Ga op u sony naar: Systeem instellingen -> Datagebruik.
Hier ziet uw hoeveel u heeft verbruikt, en aan welke apps.
Alleen dit wordt elke maand gereset, dus heeft u nu niks meer aan


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic