Hallo
@sfritschy Heb je de rekening over die betreffende maand al ontvangen ? En kun je die inzien via de My Vodafone website ?
Of slechts een indicatie voor de kosten voor de aankomende factuur, die dus nog moet worden aangemaakt.
De activatie van een 3 GB extra data BloX behoort onmiddellijk in te gaan, nadat jij die BloX hebt aangevraagd.
Kennelijk is dat in jouw kwestie niet gebeurd !
Hier op dit openbare Forum, kunnen wij jou niet verder helpen met individuele klachten. Ik adviseer je om contact op te nemen via het Vodafone Twitter Account :
@VodafoneNL en dan te verwijzen naar dit topic. Chatten kan natuurlijk ook. Ook dan kun je verwijzen naar dit topic. Dat kan ook door een feedback-formulier in te vullen:
https://www.vodafone.nl/feedback/ Waardevolle info over de 3G data BloX vindt je in dit topic:
http://forum.vodafone.nl/t5/Archief-2013/internet-extra-3GB-blox/td-p/75984 Waardevolle info om je data-verbruik te beheren en te controleren en daar grip op te krijgen, vindt je in dit topic:
http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Red-andere-Abonnementen/Dataverbruik-tips-amp-tricks-om-binnen-... Ik vind het onacceptabel dat Vodafone jou niet terugbelt, ondanks toezeggingen daartoe !!!
Bedankt voor het toekennen van kudo's aan dit antwoord
😉 Succes !
Netwerker