jetv

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abnamro mobiel bankieren

ik kan niet via mijn android smartphone inloggen bij ABNAMRO mobiel bankieren terwijl anderen dit wel kunnen op mijn netwerk . Ik kan wel op een netwerk buitenshuis inloggen op ABNAMRO mobiel bankieren.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @jetv . Welkom hier!

Wat onhandig dat het inloggen niet lukt op je netwek. 
Je hebt het erover dat het buitenshuis wel lukt. Als het binnen op “jouw netwerk” niet lukt, bedoel je dan de wifi (van bijvoorbeeld Ziggo of bij welke internetprovider je zit)? In dat geval ben je bij Vodafone niet helemaal juist, denk ik ^^. 

We kunnen alsnog kijken of we je kunnen helpen natuurlijk. Kan je uitleggen wat er precies niet lukt? Met andere woorden; wat gebeurt er/zie je wanneer je probeert in te loggen? 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @jetv . Welkom hier!

Wat onhandig dat het inloggen niet lukt op je netwek. 
Je hebt het erover dat het buitenshuis wel lukt. Als het binnen op “jouw netwerk” niet lukt, bedoel je dan de wifi (van bijvoorbeeld Ziggo of bij welke internetprovider je zit)? In dat geval ben je bij Vodafone niet helemaal juist, denk ik ^^. 

We kunnen alsnog kijken of we je kunnen helpen natuurlijk. Kan je uitleggen wat er precies niet lukt? Met andere woorden; wat gebeurt er/zie je wanneer je probeert in te loggen? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic