Ilse2301

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abbonnement

Hallo,

Ik heb een nieuw sim only abonnement besteld bij jullie met het volgende ordernummer: ********
Nu kreeg ik van de week een smsje met een code die ik moet invullen op Vodafone.nl Ik kan alleen nergens vinden waar ik dit moet invullen?
Daarnaast heb ik ook nog geen gegevens ontvangen over mijn account en is mij niet duidelijk wanneer dit abonnement nou in gaat??

Moderator edit: ordernummer verwijderd ivm privacy
2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Ilse2301
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is een klanten helpt klanten Community, daarom moet ik je echt verwijzen naar de klantenservice van Vodafone. Alleen die kunnen in het systeem kijken wat er aan de hand is en wat je met de code moet doen.

Eventueel kan je ook een chat starten met de klantenservice. Het komt vast wel goed, neem morgen even contact met ze op. Succes!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Had je nog contact gehad met mijn collega's en hebben e je verder kunnen helpen?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic