metholugest

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abbonenement verlengt wanneer bevestiging?

Ik ben begin deze week 24-06-2014 gebeld door iemand van Vodafone (outbound). Heb daar met iemand gesproken om mijn abonnement te verlengen voor 27 euro per maand met een gratis Samsung galaxy s4 toestel.
Nu is het inmiddels 26-06-2014 en ik heb nog steeds geen bevestiging van mijn abonnement ontvangen. Wanneer krijg ik deze?

Heb eergisteren contact opgenomen met de 0800 nummers en via de 1201 daar werd gezegd en aangegeven dat het nog niet was verwerkt. ook boden ze me daar het zelfde abonnement aan maar dan voor meer per maand en 100 euro bijbetalen voor het toestel dit wou ik niet.

Gisteren heb ik weer gebeld met de 0800 nummers en 1201 maar daar vertelden ze me dat ik contact op moest nemen met outbound maar zou niet weten hoe dat moet.

Ook heb ik contact opgenomen met Facebook pagina van Vodafone daar konden ze me niet helpen en gaven me daar de 0800 nummers.

Dus zou graag willen weten wanneer mijn abonnement wordt bevestigt en wanneer eventueel het toestel de Samsung galaxy s4 wit word geleverd aan mij
1 Reactie 1
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hoi @metholugest ,
Fijn dat je verlengd hebt en dat je ons forum gevonden hebt. Op het forum hebben klanten de mogelijkheid omelkaar te helpen en te informeren. De angere gebruikers hebben geen zicht op de status van je bestelling en zullen je dus niet verder kunnen helpen hiermee. Het bellen met de verkoopafdeling is een goeie zet geweest. De mensen die daar zitten kunnen kijken hoe je bestelling ervoor staat. Voor deze vraag is het forumdus niet geschikt. Kom gerust terug als je een algemene vraag hebt waarmee een van de forum gebruikers je verder kan helpen. Groetjes,
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic