jgritter

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abbonement

een goedenmiddag

heb telefonisch en contract verlenging gedaan en daar is iets missgegaan zou het zelfde red abbonnement krijgen wat ik had met 3 telefoonnummers mijn vrouw en dochter en ik onder zelfde adres maar kreeg gisteren te zien dat ik maar   8 gig data had en mijn vorige abbonnement had 20 gig

waar ik het uiteraard niet mee eens was moest ook iets meer betalen maar heb via vodafone geen contract gekregen waar alles in stond is dat wel geldig dan vind dit geen manier van doen

                                           mvg jaap

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens @jgritter die je gestuurd hebt aan mijn collega @Cecilia. ik heb je een privebericht gestuurd met informatie hierover. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @jgritter 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Jeetje zeg, dat is niet fraai van Vodafone. Er moet duidelijk iets mis zijn gegaan met het omzetten/verlengen van je abonnement(en). Het beste kan je contact opnemen met de klantenservice, die kunnen met je mee kijken wat er nu fout is gegaan en die kunnen het waarschijnlijk ook corrigeren. Je kan dit doen door Vodafone te bellen (0800-0560), dit kan tot 20:00 uur, of door een chat te starten op deze klantenservice pagina van Vodafone. Dit is de snelste manier en dan kan iemand met je mee kijken. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @jgritter

Knap irritant dat de verlenging niet helemaal in kannen en kruiken is en je er eigenlijk qua databundel en prijs op achteruit bent gegaan. Dat is natuurlijk niet de intentie als jij je abonnement gaat verlengen. Je wilt er dan juist op vooruit gaan! 

Mocht je nog geen contact hebben gehad met mijn collega's, dan neem ik graag een kijkje voor je achter de schermen. Hiervoor heb ik uiteraard wat privégegevens nodig. 

Wil je mij een privebericht sturen via hier? Je kunt hier bovenaan klikken op een nieuw bericht. Vervolgens voeg je mij toe als ontvanger.
In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Mobiel nummer(s)
- Geboortedatum
- Laatste vier cijfers van het IBAN rekeningnummer

In het weekend zijn we op de Community niet aanwezig. Schrik dus niet als je het weekend niets van ons hoort en op maandag dus een berichtje krijgt. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens @jgritter die je gestuurd hebt aan mijn collega @Cecilia. ik heb je een privebericht gestuurd met informatie hierover. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic