Peterdibbets

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abbonement

Mijn abbonement is volgens myvodafone per 17-04-2017 afgelopen. Mijn contract is om 28-12-2014 gestart en zou dus om 28-12-2016 eindigen. Kan dit in mijn account gewijzigd worden? want ik heb geen contract van 2 jaar en 4 maanden afgesloten
6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
Als je toen der tijd vier maanden van te voren verlengd had, dan komen de maanden erbij omdat je daar officieel nog een contract had. Echter mocht je dan wel al gebruik maken van je toestel en nieuwe abonnement. Het beste om dit te kunnen controleren met de klantenservice
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Peterdibbets , wat Steven- aangeeft klopt helemaal. Je kunt wel vanaf 4 maanden voor je einddatum verlengen, maar dat betekent niet dat een deel van je oude contractsperiode komt te vervallen. Je nieuwe contractsperiode sluit dan aan achter je oude einddatum.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Omdat we al een tijdje niets meer hebben gehoord, sluiten we dit topic over 48 uur. Je kunt er dan niet meer op reageren.
Gertjan19712

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kan iemand mij helpen bij Vodafone ik woon nu in Houston en mijn abonnement loopt deze maand af en ik wil hem opzeggen maar ik weet niet hoe help
Anonymous
Niet van toepassing
Een abonnement opzeggen kan via verschillende manieren
- via de klantenservice, afdeling loyalty
- brief sturen
- indien het online afgesloten is dan kan het ook worden opgezegd via my Vodafone.
Meer informatie vind je hier: https://www.vodafone.nl/support/abonnementen/verlengen-of-opzeggen.shtml
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic