mjs1987

Gedreven Meedenker
  • 34Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

abbonement wijziging verkeerd verlopen

opgelost
12 Reacties 12
mjs1987
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 34Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
graag een reactie

2 maal gebeld

graag reactie!
ErikZwolle

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
https://radar.avrotros.nl/forum/viewtopic.php?f=25&t=133563

Zal niets meer worden als de bij RADAR kijkt.
Anonymous
Niet van toepassing
mjs1987 ik raad je aan om toch nogmaals contact op te nemen met de klantenservice. Vanuit hier kunnen wij het niet oppakken omdat wij niet in de systemen kunnen. Dit heeft te maken met jouw privacy. Ik hoop voor je dat het snel wordt opgelost
Anonymous
Niet van toepassing
ErikZwolle overal een negatief antwoord op posten gaat nergens over. Zou ik je vriendelijk mogen verzoeken om hiermee op te houden? Als je ergens tegen aanloopt hoor ik het graag. Maybe dat we het vanuit hier voor je kunnen oplossen. Let er wel op, wij kunnen vanuit hier niet in de systemen en kunnen daarom ook alleen advies geven.
mjs1987
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 34Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Beter helpdesk regelen als je 3 keer belt en het word niet opgelost dan maar zo en heb je daar last van lees dan gewoon niet
ErikZwolle

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Excuses als mijn berichten aanstootgevend blijken.
Ik dacht juist dat ik alles netjes, maar scherp had geplaatst.
Alleen kreeg ik argwaan over alle zaken nadat ik op fora alleen maar negatieve berichten over VF las.

Alleen blijkt 500mb voor m'n dochter net iets te weinig te zijn.
Ik dacht haar te upgraden naar 1000mb nadat ik een mailtje kreeg met de nieuwe tarieven.
Maar ik ga voor start l geen 20,- betalen terwijl een nieuw lid voor Red essential maar 16,- betaald.

Maar goed. Ze (en de anderen) zit(ten) het wel uit.
En ik heb m'n conclusies daarmee getrokken.
ErikZwolle

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
steven Vodafone.
Ik merk dat jij wel wilt helpen, maar niet bij machte bent hiervoor.
Ik heb gebeld met de afdeling migratie. Ik kreeg gewoon te horen dat ze maar 2 jaar moet uitzitten met 500mb.

OF het tarief betalen die er stond ten tijde van het afsluiten van het abonnement. 😞

Niets meer aan te doen. Ik baal daar zo enorm van dat ik daardoor wat gepikeerd reageerde op het forum.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
ErikZwolle,

Ik snap dat het vervelend is dat je geen gebruik kunt maken van de aanbieding.
Helaas is de aanbieding alleen geldig voor nieuwe klanten of klanten de hun abonnement kunnen verlengen.
Gaat je dochter vaak over de 500MB heen? Om extra kosten te voorkomen, zou je voor haar de Beperkt Internet BloX aan kunnen zetten. Meer informatie vind je hier.
ErikZwolle

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Sietske
Als dat kon had ik DAT gedaan. Maaaaaaar een START abonnement kent GEEN internet blox.
Dat wist je toch wel???????
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
ErikZwolle,

De Beperkt Internet BloX kun je wel aanzetten voor een Start M en Start L abonnement. Dit staat ook aangegeven in de link die ik je net gegeven heb.

ErikZwolle

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Sietske. Bedankt voor deze link.

Geen extra data dus, maar alleen nog text verzenden.
Die staat standaard aan bij haar.
Ze wou gewoon meer data.

Maakt niet uit. Omzetten kan niet. (Alleen tegen de oude dure tarieven) We zitten het wel uit en gaan met alle abo's naar UNLIMITED data bij T-Mobile.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic