Souff

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abbonement wijzigen

Ik heb nu 10 gb ik mijn abonnement kan ik hem veranderen naar onbeperkt

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

In dit geval raad ik je even aan om morgen te bellen met de klantenservice. Dit is omdat ik de gegevens nodig heb om alles erbij te pakken. Via de link van @SamsungExpert kun je de gegevens aanvullen.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Souff 

Welkom op de community. Het is zeker mogelijk om je abonnement te verlengen naar een hoger abonnement. Mocht je nog niet kunnen verlengen, dan kun je het abonnement tussentijds veranderen. 

Meer hierover lees je hier: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/wijzigen.shtml

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je hier nog vragen over @Souff?  Wil je dat ik met je meekijk naar het ophogen van je abonnement?  Vul dan de gegevens in je profiel aan en laat weten naar welk abonnement je wilt gaan.

Souff
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Steven Vodafone  ik wil graag geholpen worden ermee wat is de eerste stap dat ik moet doen om naar onbeperkt internetten over te stappen

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Je mag de gegevens aanvullen in je profiel 🙂 en mij daarna een seintje geven @Souff 

Souff
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Steven Vodafone hoe moet ik mijn gegevens aanvullen

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Klik even op deze link @Souff , dan kun je de gegevens invullen. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik zie dat de gegevens nog niet aangepast zijn, kun je dit alsnog doen. Mocht je hiervoor liever bellen met de klantenservice, dan kan dit maandag via 1201. Ik hoor dan ook graag van je @Souff 

Souff
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Steven Vodafone sorry ben hier heel slecht in wat moet ik doen als ik op de link van @SamsungExpert druk

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

In dit geval raad ik je even aan om morgen te bellen met de klantenservice. Dit is omdat ik de gegevens nodig heb om alles erbij te pakken. Via de link van @SamsungExpert kun je de gegevens aanvullen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic