Robert68

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abbonement verlengen met samsung

Hallo Dhr/Mevr.

Ik heb een abbonement bij jullie met een Red together Extra pakket in groepsverband van nu 100GB.

Maar nu wil ik mij contract verlengen met een ander toestel en zie dat jullie alleen de 50GB maar nog hebben en ik zou graag die 100GB willen behouden . 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Je ziet 50GB staan omdat je waarschijnlijk de optie Ziggo niet hebt aan staan @Robert68 

De dubbele data en korting wordt automatisch toegekend zodra het abonnement in gaat.

Heb je geen Ziggo, dan krijg je dit natuurlijk niet.

Gebruik je het abonnement met 2 personen (Red Together en Red Together Extra), dan krijg je automatisch 100GB

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Robert68 
Je kan toch gewoon je Red Together extra abonnement weer verlengen met een toestel. Dan blijf je gewoon met wat je had maar dan krijg je er alleen een toestel bij. Even regelen via de klantenservice, dat moet gewoon kunnen hoor.

https://www.vodafone.nl/abonnement/mobiel/verlengen

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Je ziet 50GB staan omdat je waarschijnlijk de optie Ziggo niet hebt aan staan @Robert68 

De dubbele data en korting wordt automatisch toegekend zodra het abonnement in gaat.

Heb je geen Ziggo, dan krijg je dit natuurlijk niet.

Gebruik je het abonnement met 2 personen (Red Together en Red Together Extra), dan krijg je automatisch 100GB

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je hier nog vragen over @Robert68?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic