tyrone2201

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abbonement verkeerd verlengt.

Der is via mijn account op vodafone een contract verlengt maar ik wil dat contract helemaal niet zo! hoe kan ik dat aanpassen? mvg, T Kant
2 Reacties 2
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Zo snel mogelijk bellen met de klanteservice, voordat de termijn om dit aan te passen verlopen is.
 
Zij kunnen je dan verder helpen.
 
Succes.
Rick66

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Martin,
 
Ik heb ook een verlengings probleem want ik heb een maand geleden mijn contract verleng met 2 jaar maar
in "my vodafone" staat augustus 2016 en ik heb daar vrijdag j.l. over gebeld maar het was erg druk en daarom zou ik terug gebeld worden maar ik ben dus nog niet teruggebeld.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit wel erg slecht vind van vodafone want daarbij komt dat mijn gsm na een maand ook bij de technische dienst ligt omdat hij niet meer werkt.
 
Dus wat moet ik doen want ik heb geen zin om elke keer te bellen.
 
Groetjes,Rick
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic