charlotjebon

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abbonement stoppen/bevriezen

Hallo,

Ik wil mijn abonnement stopzetten. het probleem alleen is dat hij pas afloopt op 21 oktober 2014. is het mogelijk dat ik mijn abbonement bevries totaan de einddatum en dat ik dan alvast een nieuw abbonement kan afsluiten? of kan het zo zijn dat ik hem nu al stop en dat ik niet hoef te betalen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo @charlotjebon

Je abonnement omzetten (verlengen) bij Vofafone kan al vanaf 21 JUNI 2014. Dus ook vandaag.

Overstappen naar een abonnement van een andere telecom-provider met nummerbehoud kan vanaf 21 Oktober 2014. Wel kun je vanaf ongeveer 21 Augustus 2014 bij een andere telecom-provider een aanvraag doen voor een abonnement bij hen (met nummerbehoud).

Je nieuwe abonnement bij die nieuwe telecom-provider heeft dan als ingangsdatum: 21 Oktober 2014.

Zodra Vodafone gaat fuseren met Mora Snacks kun je abonnementen bij Vodafone laten bevriezen.

Succes !

Netwerker

Bekijk in context

1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo @charlotjebon

Je abonnement omzetten (verlengen) bij Vofafone kan al vanaf 21 JUNI 2014. Dus ook vandaag.

Overstappen naar een abonnement van een andere telecom-provider met nummerbehoud kan vanaf 21 Oktober 2014. Wel kun je vanaf ongeveer 21 Augustus 2014 bij een andere telecom-provider een aanvraag doen voor een abonnement bij hen (met nummerbehoud).

Je nieuwe abonnement bij die nieuwe telecom-provider heeft dan als ingangsdatum: 21 Oktober 2014.

Zodra Vodafone gaat fuseren met Mora Snacks kun je abonnementen bij Vodafone laten bevriezen.

Succes !

Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic