Tja, wat zal ik hier van zeggen. Ook mijn abonnement werd van Ziggo zo snel overgezet naar Vodafone dat de sim-kaart maar 2 dagen van te voren in mijn bezit zou komen. Dat ging ook mis. De bezorgdienst Dynalogic nam de SIM-kaart weer mee omdat hun betaalterminal niet werkte en ik weigerde een kopie van een bankafschrift af te staan. Volgens de klantenservice kon ik op de dag van nummerportatie een sim-kaart halen bij de Vodafone-winkel. Dat kon inderdaad, maar was toch niet zo simpel. Ik had namelijk nog geen contract getekend en nog geen €0,01 gepind. Daarom moest mijn internet-bestelling eerst geannuleerd worden en daarna kon ik een nieuw contract afsluiten. Inderdaad kwam ik na ruim 60 minuten met een werkende sim-kaart naar buiten. Mijn nieuwe contract koste €15 per maand, het geanuuleerde maar € 12, maar in het weekeinde was dit vervallen. Jammer dan voor mij. Een probleem bij Vodafone wordt op kosten van de klant "opgelost". Dat is nog niet alles. Een paar dagen later kreeg ik een mailtje van Vodafone dat door mijn opzegging mijn nummer ongevraagd was gekoppeld aan een €0 abonnement om het nummer te behouden. Mijn nieuwe contract bleek niet actief. Ik wacht nu op het verbinden van mijn nieuwe contract met mijn nummer en betaal nu dus dubbel: voor ieder gesprek en iedere byte op 'mijn' €0 contract en voor een niet functioneel abonnement. Ben benieuwd hoe lang dit nog gaat duren.