HELP

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abbonement overzetten naar vodafone geen service nu

Gister zou mijn nummer van kpn naar vodafone worden overgezet. Gister had ik de gehele dag geen service en vandaag de dag nog steeds niet. Een kwalelijke zaak. Ik heb geen nieuwe simkaart ontvangen en vermoed dat het daar fout is gegaan. Ik kan jullie nu ook niet bellen, maar ervaar mijn keuze voor vodafone nu als irritant door de vertraging van het abbonement. Graag hoor ik hoe jullie dit oplossen
9 Reacties 9
HELP
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
aangezien ik jullie nu ook niet kan bellen.
SMJ

Gedreven Meedenker
  • 68Posts
  • 8Oplossingen
  • 17Likes
Hi HELP,

Jeetje, dat is niet de bedoeling! Je hoort een simkaartje van ons te ontvangen, dat is ook de reden waarom je geen bereik hebt. Wat je kunt doen is naar een van onze Vodafone winkels gaan, je kunt daar kostenloos een simkaartje ophalen. Mijn collega's kunnen deze ook voor jou activeren, je kunt ook contact zoeken via facebook of de chat we kunnen dan een simkaartje voor je bestellen. Let er wel op dat dit 3-5 werkdagen duurt voordat je het simkaartje ontvangt. Excuses voor het ongemak! 😞
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Was het inmiddels opgelost of ervaar je hier nog steeds problemen mee? We horen het graag van je.
Foontje

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Tja, wat zal ik hier van zeggen. Ook mijn abonnement werd van Ziggo zo snel overgezet naar Vodafone dat de sim-kaart maar 2 dagen van te voren in mijn bezit zou komen. Dat ging ook mis. De bezorgdienst Dynalogic nam de SIM-kaart weer mee omdat hun betaalterminal niet werkte en ik weigerde een kopie van een bankafschrift af te staan. Volgens de klantenservice kon ik op de dag van nummerportatie een sim-kaart halen bij de Vodafone-winkel. Dat kon inderdaad, maar was toch niet zo simpel. Ik had namelijk nog geen contract getekend en nog geen €0,01 gepind. Daarom moest mijn internet-bestelling eerst geannuleerd worden en daarna kon ik een nieuw contract afsluiten. Inderdaad kwam ik na ruim 60 minuten met een werkende sim-kaart naar buiten. Mijn nieuwe contract koste €15 per maand, het geanuuleerde maar € 12, maar in het weekeinde was dit vervallen. Jammer dan voor mij. Een probleem bij Vodafone wordt op kosten van de klant "opgelost". Dat is nog niet alles. Een paar dagen later kreeg ik een mailtje van Vodafone dat door mijn opzegging mijn nummer ongevraagd was gekoppeld aan een €0 abonnement om het nummer te behouden. Mijn nieuwe contract bleek niet actief. Ik wacht nu op het verbinden van mijn nieuwe contract met mijn nummer en betaal nu dus dubbel: voor ieder gesprek en iedere byte op 'mijn' €0 contract en voor een niet functioneel abonnement. Ben benieuwd hoe lang dit nog gaat duren.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Foontje,

Ik snap dat je daar niet heel blij van wordt.
Neem even contact op met de klantenservice wanneer de nummerportering heeft plaatsgevonden.
Mijn collega's kunnen dan kijken of ze iets voor je kunnen betekenen.
Foontje

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zal ik doen. Abonnement is inmiddels actief.
HELP
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Gelukt
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Fijn dat het is gelukt! Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic