Order nu de Galaxy S24 bij Vodafone
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...
Avond
Hoe kan het dat jullie heel veel fouten maken.
Ik ben al sinds 27 september bezig om mijn abbo aan te laten zetten dat is inmiddels gelukt maar nu betaal ik nog steeds geen toestel kosten en tot slot word er gezegd het is aangezet was onze fout excuses maar uw telefoon betaling loopt langer door dan uw abonnement vanwege dat het toestel wel betaald moet worden terwijl een collega van jullie "vodafone iets zou gaan regelen ter compensatie.
En die zou mij begin van de week terug bellen en dat is hem ook niet gelukt.denk dat jullie mijn telefoon nummer ook kwijt zijn
Tenslotte ben ik ten einde raad, en moedeloos dat het nog goed ga komen.
Ik ben al sinds 27 september bezig om meer te gaan betalen en jullie doen er vrij weinig aan.
Ik wil omdat er zoveel mis gegaan is van het abonnement af.
Na al die loze beloftes aan de telefoon
Ben ik het zat.....
Hoi @Heineken1983
Dat klinkt niet zoals het hoort te gaan en alsof er behoorlijk was mis gaat.
Als eerste wil ik je namens Vodafone mijn excuses aanbieden. Indien collega's afspreken om terug te bellen, dan hoort dit zeker ook te gebeuren.
Je geeft aan dat het abonnement eindelijk is omgezet maar de toestellening er later is opgezet. Een lening is altijd voor 1 of 2 jaar. Wij kunnen die datum ook niet aanpassen. Dit is omdat je het toestel moet afbetalen en hiervoor een lening bent aangegeven.
Wel ben ik met je eens als er toegezegd is om te kijken of er iets mogelijk is vanuit ons, dat dit ook nagekomen moet worden. Ik kijk dit graag voor je na. Kun je mij de volgende gegevens sturen voor de verificatie via een privébericht: naam, adres, postcode, geboortedatum, mobiel nummer en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer. Ook hoor ik graag wat jij denkt wat een reële oplossing is (het abonnement annuleren mag en kan ik niet en de lening aanpassen is ook niet mogelijk).
Heb ik gedaan
Dankjewel voor de gegevens. Ik heb je 1,5x de abonnementskosten uit coulance gecrediteerd. 1x €20,00 en 1x €40,00.
In My Vodafone zie je dadelijk 2 creditnota's staan. Dit zal verrekend worden met de komende incasso en de incasso erna.
Nogmaals mijn excuses voor het ongemak @Heineken1983
Groet,
Steven
Was dit duidelijk voor jou @Heineken1983 ?
Mocht er geen reactie komen, dan zal het topic gesloten worden @Heineken1983
Topic gesloten.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...