Heineken1983

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abbonement is later actief

Avond

 

Hoe kan het dat jullie heel veel fouten maken.

Ik ben al sinds 27 september bezig om mijn abbo aan te laten zetten dat is inmiddels gelukt maar nu betaal ik nog steeds geen toestel kosten en tot slot word er gezegd het is aangezet was onze fout excuses maar uw telefoon betaling loopt langer door dan uw abonnement vanwege dat het toestel wel betaald moet worden terwijl een collega van jullie "vodafone iets zou gaan regelen ter compensatie.

En die zou mij begin van de week terug bellen en dat is hem ook niet gelukt.denk dat jullie mijn telefoon nummer ook kwijt zijn

Tenslotte ben ik ten einde raad, en moedeloos dat het nog goed ga komen.

Ik ben al sinds 27 september bezig om meer te gaan betalen en jullie doen er vrij weinig aan. 

Ik wil omdat er zoveel mis gegaan is van het abonnement af. 

Na al die loze beloftes aan de telefoon

Ben ik het zat.....

6 Reacties 6
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Heineken1983 

Dat klinkt niet zoals het hoort te gaan en alsof er behoorlijk was mis gaat.
Als eerste wil ik je namens Vodafone mijn excuses aanbieden. Indien collega's afspreken om terug te bellen, dan hoort dit zeker ook te gebeuren. 
Je geeft aan dat het abonnement eindelijk is omgezet maar de toestellening er later is opgezet. Een lening is altijd voor 1 of 2 jaar. Wij kunnen die datum ook niet aanpassen. Dit is omdat je het toestel moet afbetalen en hiervoor een lening bent aangegeven.

Wel ben ik met je eens als er toegezegd is om te kijken of er iets mogelijk is vanuit ons, dat dit ook nagekomen moet worden. Ik kijk dit graag voor je na. Kun je mij de volgende gegevens sturen voor de verificatie via een privébericht: naam, adres, postcode, geboortedatum, mobiel nummer en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer. Ook hoor ik graag wat jij denkt wat een reële oplossing  is (het abonnement annuleren mag en kan ik niet en de lening aanpassen is ook niet mogelijk).

Heineken1983
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heb ik gedaan

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens. Ik heb je 1,5x de abonnementskosten uit coulance gecrediteerd. 1x €20,00 en 1x €40,00.
In My Vodafone zie je dadelijk 2 creditnota's staan. Dit zal verrekend worden met de komende incasso en de incasso erna. 
Nogmaals mijn excuses voor het ongemak @Heineken1983 

Groet,

Steven

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Was dit duidelijk voor jou @Heineken1983 ?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Mocht er geen reactie komen, dan zal het topic gesloten worden @Heineken1983 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Topic gesloten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic