Hoi
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik zou je ordernr etc even verwijderen. Dit is een openbaar forum en dus voor iedereen mee te lezen
Arnold1310 wrote:
Ik zou je ordernr etc even verwijderen. Dit is een openbaar forum en dus voor iedereen mee te lezen
Ik zag te laat dat dit gwen mail was.. het is weg toch??
RobinSoraya wrote:
Arnold1310 wrote:
Thanks voor je tip btw vet lief
RobinSoraya wrote:
Arnold1310 wrote:
Ja er staat nu alleen nog “hoi” in je berichtje
Arnold1310 wrote:
RobinSoraya wrote:
Arnold1310 wrote:
Ja er staat nu alleen nog “hoi” in je berichtje
Haha gelukkig thanks!!
Hoi @RobinSoraya
Ik neem aan dat je nog wel geholpen wilt worden, of niet? Eventueel kan @Steven je helpen. Hij werkt bij Vodafone en kan kijken waarom je je geld nog niet terug hebt. Heb nog even geduld en als hij online is dan helpt hij je zeker verder.
En ja, dit is een open klanten helpen klanten Community en voor iedereen te lezen. Volgende keer minder gevoelige info plaatsen ??
@RobinSoraya heb je inmiddels het bedrag ontvangen? Mocht dit niet het geval zijn, dan kijk ik het graag voor je na. Je mag mij alsnog een bericht sturen met de bovenstaande gegevens.
Als we geen reactie meer van je ontvangen @RobinSoraya, sluiten we dit topic!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.