bsbsbsbsbsbha

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abbonement cadeaus

Op internet zie ik laatste tijd veel van jullie acties waaronder: je kan een gratis playstation 4 of 3 krijgen met een vodafone abbonement. Ik wil graag weten of het echt waar is en zo ja hoe kan ik dat krijgen. Zo niet ook goed=)
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
@bsbsbsbsbsbha

In het verleden was het vrij gangbaar dat er partijen waren die cadeaus gaven bij een nieuw mobiel abonnement maar tegenwoordig zou dat niet meer voor moeten komen. Het was eigenlijk misbruik van toestelsubsidie. Ze boden dan het duurste abonnement aan (vaak uitgebreid met nog meer extra's) gecombineerd met een goedkoop toestel. Het restbedrag werd dan gebruikt voor bijvoorbeeld een spelcomputer.

De providers zijn er inmiddels ook wel achter dat dit misbruik is en willen dat niet meer. Als je goedkoop een spelcomputer wilt kun je waarschijnlijk beter een via gespreide betaling kopen bij Wehkamp in plaats van een abonnement van € 75 per maand. Je kunt dan bijvoorbeeld een PS4 krijgen voor 24 maanden € 18.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo,

Waar "op internet" zie jij dergelijke aanbiedingen staan dan?
Op de website van Vodafone ben ik dergelijke aanbiedingen nog nooit tegen gekomen.

Vodafone en offici-ele Vodafone verkoop-kanalen (partners) geven vrijwel altijd een smartphone of een tablet kado bij een 2-jarig toestel-abonnement. Dat toestel betaal je vervolgens terug aan Vodafone via je toekomstige abonnementskosten. "Gratis" bestaat niet!!!

Wees dus behoedzaam. En als je een dergelijke aanbieder niet vertrouwt. Of als je twijfels hebt. Bel dan even met de Klantenservice van Vodafone, met het web-adres en de naam van de aanbieder. Dan kan Vodafone vertellen of die aanbieder een offici-ele partner van Vodafone is. Of niet.
Wees dus alert en voorzichtig. Er zijn helaas ook veel oplichters op internet aktief. Die jouw gegevens en geld willen verkrijgen !!!

Succes!

Netwerker
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
@bsbsbsbsbsbha

In het verleden was het vrij gangbaar dat er partijen waren die cadeaus gaven bij een nieuw mobiel abonnement maar tegenwoordig zou dat niet meer voor moeten komen. Het was eigenlijk misbruik van toestelsubsidie. Ze boden dan het duurste abonnement aan (vaak uitgebreid met nog meer extra's) gecombineerd met een goedkoop toestel. Het restbedrag werd dan gebruikt voor bijvoorbeeld een spelcomputer.

De providers zijn er inmiddels ook wel achter dat dit misbruik is en willen dat niet meer. Als je goedkoop een spelcomputer wilt kun je waarschijnlijk beter een via gespreide betaling kopen bij Wehkamp in plaats van een abonnement van € 75 per maand. Je kunt dan bijvoorbeeld een PS4 krijgen voor 24 maanden € 18.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic