cheyeeenn

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abbonement aansluiten

Hallo,

Ik zou graag een abbonement bij jullie willen aansluiten maar graag willen weten of je gelijk de 1e maand moet betalen op het moment dat je het abbonement aansluit.

Mijn 2e vraag is op welke dag de betaling meestal voldaan moet zijn.

Cheyenne
6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi@cheyeeen

Leuk dat je bij Vodafone klant wilt worden.
Je betaald de abonnementskosten bij de 1e maand. Mocht je een toestel erbij kiezen (dan ligt het eraan welke toestel) betaal je de meerprijs bij het aansluiten hiervan, tenzij je natuurlijk kiest om per maand meer te betalen. Het kan ook dat je minder betaald omdat het toestel niet zo duur is.

Betreft de betaling van de factuur per maand verschilt bij iedereen. Via de klantenservice kun je aangeven welk moment van de maand het beste uitkomt. Bij mij bijvoorbeeld is dat rond de 16e. Zo zijn er genoeg klanten die in het begin van de maand betalen of aan het eind.

Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
cheyeeenn Welkom op het Vodafone Forum! Ik heb nog wel een kleine aanvulling over de incassodatum. Deze kun je helaas niet zelf kiezen, en aanpassen is alleen bij hoge uitzondering mogelijk. Op je rekening staat wel altijd omstreeks welke datum het bedrag geïncasseerd wordt.
cheyeeenn
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dus hieruit maak ik op, dat je niet direct als je in de winkel de telefoon aansluit hoeft te betalen?
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Dat klopt, je betaalt alleen kosten voor het toestel (als dat van toepassing is).
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic