Tiduss

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abbonement - My vodafone

Goede dag,

Via My Vodafone heb ik geconstateerd dat de einddatum van mijn contract/abonnement per 21 september ophoudt. Ik wil niet dat deze automatisch verlengd wordt dus ik zal zelf moeten stop zeggen. Nu heb ik ergens gelezen dat dit via My Vodafone kan, maar als ik dit probeer dan lijkt het alsof ik alleen tijdelijk kan stopzetten. Gelieve bel ik niet omdat ik momenteel in het buitenland ben. Weet iemand allicht of het überhaupt mogelijk is om abonnement stop te zetten via My Vodafone?
4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Ik ben eens gaan rondkijken voor je op mijn eigen my Vodafone. Maar zie de optie om het abonnement stop te zetten niet voorbij komen.
Voor op te zeggen dien je contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen het opzeggen voor je. Houd er wel rekening mee dat er een opzegtermijn is van een maand voor particulieren en een opzegtermijn van 3 maanden voor zakelijk.

Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo

Ik adviseer je om toch maar te bellen met de klantenservice van Vodafone, vanuit het buitenland.

Het telefoonnummer vanuit het buitenland is: + 31 6 54 50 01 00
Dan krijg je een keuzemenu.
Kies voor optie 6 (overige vragen)
Dan krijg je een medewerker van de klantenservice van Vodafone te spreken.

Houd wel de controle-gegevens om jouw echte identiteit te bevestigen onder handbereik.
Dus het adres van de contractant dat bij Vodafone bekend is. Evenals de postcode, woonplaats, geboortedatum. En de laatste vier cijfers van het bankrekeningnummer dat bij Vodafone bekend is van de contractant.

Twitteren kan ook : @VodafoneNL

Succes!


Netwerker
Anonymous
Niet van toepassing
Houd eventueel het klantnummer ook bij de hand. Deze zie je weer staan in my Vodafone of op een factuur
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic