michelhartog

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abbo omgezet maar nog geen telefoon.

Ik ben 5 Novemer gebeld door Vodafone en heb mijn contract telefonisch verlengd met een iPhone 4S als toestel.
5werkdagen zouden er tussen zitten dus dat zou betekenen dat ik gisteren of vandaag mijn iPhone binnen zou moeten krijgen..
 
Het punt is dus dat gister mijn abbo al is omgezet naar iPhone maar ik nogsteeds het toestel niet heb.
Ik heb nu dus een Blackberry waar ik vrij weinig mee kan. 
 
Is er een regeling met tijd dat zodra het abbo is omgezet het toestel moet worden geleverd of iets dergelijks?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hoi Michelhartog,

Die is er, de klantenservice kan je abonnement tijdelijk terugzetten totdat je het toestel hebt ontvangen.
Ik kan inderdaad begrijpen dat dit zeer storend is! Mijn excuses hier dan ook voor!

Groetjes,
Roy

Bekijk in context

10 Reacties 10
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hoi Michelhartog,

Die is er, de klantenservice kan je abonnement tijdelijk terugzetten totdat je het toestel hebt ontvangen.
Ik kan inderdaad begrijpen dat dit zeer storend is! Mijn excuses hier dan ook voor!

Groetjes,
Roy
michelhartog
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hey Roy,

super bedankt voor de snelle reactie! ze hebben het idd even ter gezet tot maandag want dan komt ie binnen,

thnx
GoGo22

Gedreven Meedenker
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ROY of ieder ander MODERATOR.
 
dit klopt toch niet??? Ik bestel de toestel op 27 oktober, en er zijn genoeg mensen die op 21ste bestellen en ik lees nu dat michelhartog 5 november dat is dus vandaag telefonische zijn contract verlengd en maandag de iphone 4S al binnen krijgt ????? Hallo is er hier niet een stuk oneerlijkheid in ????? God hier word ik dus echt niet goed van he.
 
en ik weet er zal vast geen antwoord op mijn vraagg komen.....
GoGo22

Gedreven Meedenker
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En maar geen antwoord geven nog steeds he, dacht ik al !!!
Chuc

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Klantenservice gebeld en ze kunnen abonnement NIET terugzetten
gerdehaas

Raadgever
  • 87Posts
  • 5Oplossingen
  • 13Likes
Hoi GoGo22,

Het spijt me te moeten horen dat je je bestelde telefoon nog niet binnen hebt en je het idee hebt gekregen dat de verdeling oneerlijk verloopt.
De verdeling is first come-first serve, het ligt echter ook aan welke versie je aanvraagt.
Apple levert van sommige versies meer dan van de ander waardoor het idd kan voorkomen dat jij er een besteld en je buurman 1 week later maar dat hij hem wel eerder binnen heeft dan jou.
Als jullie beide exact dezelfde bestellen zal jij hem eerder hebben.
Obi

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij mij is net ook mijn abbo omgezet  dus gelijk de klantenservice gebeld en gevraagd of dat niet pas kan ingaan als ik ook daadwerkelijk mijn telefoon heb... het antwoord was een keiharde: nee dat is nou eenmaal zo. Er was niet met de jongedame te praten. Haar verteld dat als ze zo met trouwe klanten omgaan op de klantensevice er weinig klanten overblijven. Ze kon me ook niets vertellen of mijn telefoon snel zou worden bezorgd en had ook geen enkele behoefte om het ook maar even op te zoeken.
 
Vodafone schaam je dat je zo met je klanten omgaat!!!!
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
GoGo22,

Sorry dat ik zo laat reageer. Ik hoop dan ook dat je iets aan het antwoord hebt gehad van mijn collega. Dat er soms niet snel gereageerd wordt is, omdat het forum voor gebruikers door gebruikers is. Over het algemeen krijgen wij bijna geen enkele update over leveringen e.d. Misschien dat sommige iets meer weten door interne connecties dan andere.

Het is dus ook niet nodig om nog een dergelijke reactie te plaatsen.
@Obi

kun je mij in een pm je telefoon nummer en naw gegevens doorsturen? dan kijk ik voor je of er z.s.m. iets aangedaan kan worden. Dit kan gewoonweg niet..

Groetjes,
Roy
GoGo22

Gedreven Meedenker
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
RoyV ik heb me antwoord gekregen ja, ik wacht het allemaal maar af. Tja veel keus heb ik sowies niet dus ik zal wel moeten.
 
Ik heb net ff weer de orderstatus lijn gebelt, vroeg wanneer mijn bestelling binnen zal komen. Omdat het om een Iphone 4S 64GB versie ging wist ze dit niet en vroeg ze dit aan haar leidinggevende en die gaf weer aan dat begin volgende week er weer een voorraad Iphone 4S 64GB versies komen.
Maar het is maar de vraag of ik in die groep zit voor aflevering.. :S ik vind het allemaal maar moeilijk lopen :S
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hey GoGo22,

Ik begrijp de frustratie heel erg goed! zo hoort een pre-order niet te lopen...
Ik vind het zeer vervelend dat iedereen het zo ervaart, maar helaas staan wij als moderators ook tegen een muur aan. Als ik echt meer info had gehad, dan had iedereen die ook gekregen!

Groetjes,
Roy
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic