Lvdaa2

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemiddag, 

ik heb een mail van jullie gehad dat ik ondanks zelf!? Contact heb genomen mijn abonnement te veranderen. Dit is een actie en ik mocht mezelf daar voor aanmelden. Vervolgens krijg ik er ‘n mail overheen dat ik mezelf heb aangemeld. Dat ik die wijziging krijg van meer data is oké fijn, maar het klopt niet dat jullie zeggen dat ik dat al had geaccepteerd want ik had hier zelf nog geen actie op ondernomen? Hoe kan dit?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Lvdaa2 . Welkom hier! 

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet precies begrijp wat je bedoelt. Je hebt een bericht gekregen over een aanpassing van je abonnement waar je niets vanaf weet? Heb je eventueel iets meer informatie voor me? 
Om met je mee te kunnen kijken wat er precies aan de hand is, moet ik je gegevens kunnen inzien. Vul je hiervoor even je profiel aan? 🙂 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Lvdaa2 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uiteraard vervelend en vreemd dat dit zo gaat. Als je bij profielinstellingen je gegevens invult dan kan iemand van Vodafone met je mee kijken. Die zijn morgen weer hier online! 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Lvdaa2 . Welkom hier! 

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet precies begrijp wat je bedoelt. Je hebt een bericht gekregen over een aanpassing van je abonnement waar je niets vanaf weet? Heb je eventueel iets meer informatie voor me? 
Om met je mee te kunnen kijken wat er precies aan de hand is, moet ik je gegevens kunnen inzien. Vul je hiervoor even je profiel aan? 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic