samster

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

aansluitkosten

Hallo Vodafone, ik kan mijn abonnement verlengen. Nu zou ik dat graag willen, maar zie dat ik 30! Euro aansluitkosten moet betalen ???? klopt dit?
7 Reacties 7
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
als het goed is hoef je bij verlenging van je abbo niet weer aansluitkosten te betalen die betaal je alleen als je voor het eerst een abbo bij vodafone afsluit

wil je het echt zeker weten bel dan de klanten service en vraagt dit even 🙂
samster
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dankje dat er toch nog iemand reageerd. Vodafone vind het blijkbaar niet nodig om via het forum te reageren, terwijl ze juist op facebook zeiden dat ik mijn vraag hier moest stellen...
Anonymous
Niet van toepassing
Bij het verlengen betaal je geen aansluitkosten. Zie voor meer informatie over verlengen: https://www.vodafone.nl/support/abonnementen/verlengen-of-opzeggen.shtml
Rowie

Raadgever
  • 197Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
Hé ,
Welkom op ons Forum!
Dit platform is er voor en door de community.
Wij geven andere Forumleden de ruimte om een vraag te kunnen beantwoorden, maar houden zelf uiteraard ook een oogje in het zeil.
Zoals je ziet hebben en dat ook gedaan.
Wees vrij om ons Forum nog vaker te bezoeken 😉

Marshall

Raadgever
  • 92Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes
Hallo,

Mag ik eigenlijk vragen waarom er aansluitingskosten moet worden betaald ?
Neem aan dat men al blij mag zijn dat een provider een nieuwe klant krijgt.

Want als ik een brood koop bij de bakker zegt ie toch ook niet, ja dat word dan 5 euro extra omdat ik het brood voor je moet pakken :S?

Anonymous
Niet van toepassing
Bij iedere provider is het zo dat als er een nieuwe klant is, deze een eenmalige aansluitkosten moet betalen. Dit is om het nummer eventueel over te nemen van een andere provider en aan te melden op het desbetreffende netwerk en systemen.
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic