Ik lees net dat Vodafone de Red abonnementen gaat aanpassen. Wat houdt dit voor mijn abonnement in want de bedragen en databundels in het artikel (Vodafone abonnementen vernieuwd per 1 februari 202... - Vodafone Community) komen niet overeen met mijn abonnement.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @Energieboy en @paul9480-Hermans.
Ook voor bestaande klanten zit hier een wijziging in.
Zie hiervoor ook mijn laatste bericht in het topic.
Je gaat een e-mail of sms krijgen hierover indien dit van toepassing is op jouw abonnement.
Je mag hierover ook bellen met mijn collega's van de afdeling migratie via 0800-22 66 789.
Hoi @Paul_Hermans
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Zoals in deze topic inmiddels is aangegeven door Steven, voor bestaande klanten is er geen wijziging.
Dit is alleen voor klanten die per 1 februari 2021 z'n abonnement aanpast, of een nieuw abonnement afsluit.
Hoi @Energieboy en @paul9480-Hermans.
Ook voor bestaande klanten zit hier een wijziging in.
Zie hiervoor ook mijn laatste bericht in het topic.
Je gaat een e-mail of sms krijgen hierover indien dit van toepassing is op jouw abonnement.
Je mag hierover ook bellen met mijn collega's van de afdeling migratie via 0800-22 66 789.
@Louis @Energieboy bedankt voor jullie snelle reacties.
Zoals ik het bericht interpreteerde is idd staat er ook voor bestaande klanten een wijziging aan te komen. Ik zal contact opnemen met de afdeling migratie. Kan dit alleen telefonisch?
Mijn collega's van de afdeling migratie zijn ook aanwezig via de chat (via onze website) @Paul_Hermans
Zojuist gebeld Vodafone en zij geven aan dat voor bestaande abonnementen er niets veranderd. Gelukkig 😅
Vandaar dat ik ook al aangaf, je ontvangt een e-mail of sms als de wijziging van toepassing is op jouw abonnement.
Fijn om te horen dat er niks wijzigt @Paul_Hermans 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.