Hallo,
Ik zou mijn incasso datum graag willen aanpassen naar de 25e of 26e van de maand. Is dat mogelijk?
bvd,
Sharon
Opgelost! Ga naar oplossing.
Beste @sharonx_
Zoals hier boven aangegeven, dat is mogelijk. Wil je dan aub bij je profielinstellingen alle gegevens invullen. Dan kan iemand van Vodafone je gelijk helpen. Let wel op dat als de datum flink afwijkt van de huidige afschrijf datum, dat het kan zijn dat je extra kosten krijgt van halve maanden. Ik bedoel er mee te zeggen dat het kan zijn dat je factuur 1x even anders is dan normaal!
Hoi @sharonx_ ,
Welkom op het Vodafone forum!
Dat is zeker mogelijk, vul even de gegevens van je profiel op het forum volledig in. Een moderator zal je z.s.m. verder helpen.
Fijne avond!
Beste @sharonx_
Zoals hier boven aangegeven, dat is mogelijk. Wil je dan aub bij je profielinstellingen alle gegevens invullen. Dan kan iemand van Vodafone je gelijk helpen. Let wel op dat als de datum flink afwijkt van de huidige afschrijf datum, dat het kan zijn dat je extra kosten krijgt van halve maanden. Ik bedoel er mee te zeggen dat het kan zijn dat je factuur 1x even anders is dan normaal!
Ik heb volgens mij alle gegevens ingevuld, ik zou niet weten wat er dan nog mist?
mvg,
Sharon
sharonx_ wrote:
Ik heb volgens mij alle gegevens ingevuld, ik zou niet weten wat er dan nog mist?
mvg, Sharon
Dat kan ik niet zien. Als het niet voldoende is dan zal iemand van Vodafone je daar wel op aanspreken. Maar voor nu is het dan even wachten 🙂
Hoi @sharonx_ ,
Ik heb zojuist jouw incassodatum verplaatst naar de 25e van de maand. Let op: in verband met het incassotraject dat al loopt, zal deze nieuwe incassodatum pas in november uitgevoerd worden! Dit betekent dus dat in oktober je “oude” incassodatum nog gebruikt zal worden.
Goedenavond @Sharon Vodafone , ik zou graag net als sharon graag mijn incassodatum willen wijzigen naar de 25e of 26e. Kan jij me hier mee helpen? Alvast bedankt!
Hi @RutgerVC ,
Dat is zeker mogelijk, zou je even in de profiel instellingen van het forum je volledige gegevens willen invullen? Dan zal je vraag z.s.m. in behandeling worden genomen.
Fijne avond!
Hoi @RutgerVC,
Ook voor jou is de incassodatum aangepast naar de 25e en ook voor jou gaat dit van start in november 🙂
Goedenavond,
Zouden jullie mijn incassod ook kunnen verplaatsen naar de 28 of 29e?
ALvast bedankt!
Groetjes Bram
Hoi @BramB888 ,
Zou je bij de profielinstellingen de gegevens willen invullen, betreft je account op het forum. Dan kan je vraag aankomende week worden opgepakt en zal de incassodatum naar het einde van de maand worden verplaatst.
Voor nu een prettig weekend!
Hey @BramB888 . Welkom! Ik kan de datum voor je aanpassen, maar 28/29 heb ik helaas niet als optie. 26 wel. Is dat ook oké? 🙂
Hey @Lycke Vodafone ,
is het eventueel ook mogelijk om de datum te veranderen naar het begin van de maand?
Groetjes
Hey.
Je kunt een datum tussen de 15e en de 26e kiezen, in jouw geval.
Hallo,
dan graag de 15e, bedankt alvast 🙂
groetjes
Daar staat het al op, zie ik hier.
Alles lekker zo houden, dus? 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.