mjs1987

Gedreven Meedenker
  • 34Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

aanpassen abbonement

Beste vodafone,

 

Vorige week kreeg ik een melding dat ik mijn abonnement kon aanpassen naar red ulimited,  dit heb ik uiteraard gedaan, helaas zonder resultaat,

Vanmorgen vodafone gebeld en die vertelde mij dat er niets was binnen gekomen,

 

En dat zij nu een storing hebben,

 

Echter wil ik graag gebruik maken van de aanbieding,

 

Het vreemdste is mijn vrouw kreeg de zelfde melding en hier ging het wel goed

 

M.v.g

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
mjs1987
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 34Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Probleem opgelost

 

Net contact gehad en binnen 1 minuut was alles aangepast en het werkt

Bekijk in context

11 Reacties 11
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @mjs1987 . Welkom hier!

Wat gek dat het niet goed is gegaan .

Wil je mij een privébericht sturen met je telefoonnummer en de aanbieding die je kreeg? Kijk ik hier even wat ik voor je kan doen 🙂 

mjs1987
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 34Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Gedaan

mjs1987
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 34Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Lycke Vodafone wrote:

Hey @mjs1987 . Welkom hier!

Wat gek dat het niet goed is gegaan .

Wil je mij een privébericht sturen met je telefoonnummer en de aanbieding die je kreeg? Kijk ik hier even wat ik voor je kan doen 🙂 

Ontvangen ?

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Zeker.  Je hebt inmiddels ook reactie ontvangen 🙂

mjs1987
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 34Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Onderhand ben ik 4 dagen verder en mijn abbonement is nog steeds niet gewijzigd,

 

Ik wacht deze morgen af

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Ik zie de order wel gewoon staat in het systeem hier, dus ik weet nu ook niet direct wat er aan de hand is. Ik schakel even de hulp van een collega in en kom hier zo snel mogelijk op terug! 

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Oke, ik heb inmiddels iets meer informatie. Al moet ik toegeven; je hebt er nog niet heel erg veel aan. 

Je order staat op “pending". Dat is goed en slecht nieuws. Het goede nieuws is dat de bestelling dus wel echt goed is doorgekomen. En dat je oude abonnement gelukkig gewoon blijft werken ook. Het slechte nieuws is dat het in “de wacht” staat en het op dit moment helaas onduidelijk is hoe lang het duurt voor de order doorloopt. Ik wil graag eerlijk zijn en je een eerlijke verwachting geven. Dit duurt namelijk in de regel vaker zo'n 2 weken dan 2 dagen.  Meer dan aangeven dat het dus komt en dat je voor nu geduld zult moeten hebben, kan ik op dit moment helaas niet. 

mjs1987
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 34Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Dus ik word blij gemaakt met een dode mus ,

 

Dan stap ik over,

 

Dit gebeurde namelijk 2 jaar geleden precies het zelfde,

 

Bij mijn vrouw gaat het goed en bij moet niet,

 

Bedankt voor uw bericht

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Ik snap dat je hier niet blij mee bent. En als dit voor jou een reden is om over te stappen, dan heb ik daar alle begrip voor. Het is jammer, want de order wordt dus wel degelijk gedaan en je oude abonnement blijft zolang gewoon actief. Het is alleen niet te zeggen wanneer het nu precies doorloopt. Maar nogmaals; alle begrip voor eventuele gevolgen die dit voor onze samenwerking verder heeft. 

Een heel mooie dag gewenst!

mjs1987
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 34Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb er geen vertrouwen, 

 

2 jaar geleden ook een aanbieding gehad,

 

En verliep precies het zelfde als nu,

En nooit de actie gekregen

mjs1987
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 34Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Probleem opgelost

 

Net contact gehad en binnen 1 minuut was alles aangepast en het werkt

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic