Grad1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

aanmelding community rewards - en nu?

Hallo, ik heb me aangemeld voor de community rewards maar kan het nergens tegen vinden.

 Hoe gaat het nu verder ? Waar kan ik zien dat de 500 punten, voor aanmelden, geplaatst zijn?.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Grad1 wrote:

Hallo, ik heb me aangemeld voor de community rewards maar kan het nergens tegen vinden.

 Hoe gaat het nu verder ? Waar kan ik zien dat de 500 punten, voor aanmelden, geplaatst zijn?.

 

Deze info kan je pas zien als de mensen van Vodafone je hebben goedgekeurd. Dan krijg je meer informatie en kan je ook bij je punten. Nog even geduld hebben aub!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Grad1 wrote:

Hallo, ik heb me aangemeld voor de community rewards maar kan het nergens tegen vinden.

 Hoe gaat het nu verder ? Waar kan ik zien dat de 500 punten, voor aanmelden, geplaatst zijn?.

 

Deze info kan je pas zien als de mensen van Vodafone je hebben goedgekeurd. Dan krijg je meer informatie en kan je ook bij je punten. Nog even geduld hebben aub!

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Grad1 . Welkom hier!

Binnen een week na aanmelding zal je worden toegevoegd aan het rewards programma. Ik weet toevallig dat de collega die dit regelt, er morgen weer is. Moet goedkomen! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic