danyvandijk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

aangemeld bij preventel

Beste vodafone,

Ik ontving laatst een brief dat ik aangemeld ben bij preventel.
Nu heb ik nooit een factuur van jullie ontvangen over achterstallige betalingen?
Nu zou ik graag willen weten welke rekening er nog openstaand? en deze ook zo spoedig mogelijk betalen.

Hoop snel van jullie te horen

mvg
2 Reacties 2
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo

Voor het controleren welke rekeningen er betaald zijn, of onbetaald zijn gebleven:

- Open je web-browser
- ga naar http://www.vodafone.nl
- Ga naar de MyVodafone website
- Inloggen met je correcte email-adres
- Inloggen met je correcte wachtwoord
- Kies voor drie liggende strepen en daarachter Menu
- Kies voor Rekeningen
- Scroll naar rechts om oudere rekeningen te bekijken
- Klik op de rekening van de betreffende maand. Dus de rekening waarbij er geen betalingsvinkje staat.
- Scroll naar onderen
- Op een gegeven moment staat er:
Totaal (= totaal bedrag van de betreffende rekening): €(bedrag)
Nog te betalen: €(bedrag)

Betaal dit bedrag via een iDEAL-betaling. Of via een eigen overboeking naar het IBAN-rekeningnummer van Vodafone-Libertel b.v. Met vermelding van je klantnummer en het bereffende faktuurnummer.

Kom je er niet uit, of zijn echt alle rekeningen reeds betaald. Neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone. Het liefst met een overzichtje van de laatste vijf factuurnummers, plus de data waarop je die rekeningen hebt voldaan. Dan kun je effectief worden geholpen. Telefoonnummer klantenservice: 1201 en/of 0900-0940

Daarna kun je Vodafone verzoeken je registratie bij de Stichting Preventel te verwijderen. Maar dat kan pas als alle rekeningen op betaald staan. Dus met een vinkje.

Succes!


Netwerker
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic