Imme Bierens

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

aangekondigde gratis upgrade data niet doorgevoerd

In november kondigden jullie aan dat ik als Red Essential abonnee een gratis upgrade in mijn data zou krijgen. Via een bericht in de App kon ik mij gratis aanmelden voor het aanpassen van mijn abonnement. Dat heb ik gedaan op 9 november en hiervan ontving ik in de app een bevestiging (zie foto). De data verhoging zou na ongeveer 14 dagen ingaan, maar de aanpassing is niet gedaan. Nogsteeds heb ik 3GB (x2 als Ziggo klant), niet de verhoogde data (van 3+3GB en dit als Ziggo klant weer x2).

 

Eerder had ik hierover al contact met jullie via de chat, maar werd ik verwezen naar het verlengen van mijn abonnement. Echter hebben jullie mij een aanbod gedaan, waarvoor ik de aanvraag heb gedaan en een bevestiging ontving, en dus zou ik hier ook graag gebruik van maken zoals overeengekomen. Daarnaast lees ik net een vraag van een andere klant met hetzelfde probleem, waar jullie met een oplossing zijn gekomen (https://community.vodafone.nl/t5/Archief/aangekondigde-ophoging-data-niet-doorgevoerd/m-p/176369#M13...). Kunnen jullie voor mij uitzoeken wat er fout is gegaan en een passende oplossing bieden?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Imme Bierens 
Welkom op de Community van Vodafone.
Ik kan me voorstellen dat het niet fijn is, als je zit te wachten op een upgrade en er gebeurt verder niets.  Mijn excuses hiervoor!
Waar het precies mis gaat, kan ik helaas niet achterhalen. De afdeling migratie wijzigt abonnementen bij een upgrade. In de bijlage die je deelt, staat ook het telefoonnummer van deze afdeling. Je kunt hun bellen voor vragen over het omzetten en wat er precies is mis gegaan.

Ik help je graag verder met omzetten van je abonnement. Hier heb ik nog een aantal gegevens voor nodig. 
Kun je mij een bericht sturen (Klik op mijn naam en klik daarna op verzend bericht) met daarin de volgende gegevens:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
- Geboortedatum
Ook ontvang ik graag een screenshot van het aanbod wat gedaan is. Hierdoor kan ik zien welk abonnement geactiveerd moet worden.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Imme Bierens 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Op dit moment kan ik je daarmee niet helpen, ik ben geen Vodafone medewerker. Daarom verwijs ik je naar één van de Vodafone medewerkers en die kunnen je wel helpen. Let op: in het weekend is er geen Vodafone medewerker aanwezig, alleen van maandag t/m vrijdag. 

Je mag hiervoor @Louis een privé bericht sturen met daarin de volgende gegevens:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum
- 06 nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer.

Wel Privé sturen, want deze community is voor iedereen te lezen en als je Privé een bericht stuurt dan kan alleen Vodafone dit lezen. Vodafone kan je verder helpen en dan komt het vast en zeker allemaal in orde.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Imme Bierens 
Welkom op de Community van Vodafone.
Ik kan me voorstellen dat het niet fijn is, als je zit te wachten op een upgrade en er gebeurt verder niets.  Mijn excuses hiervoor!
Waar het precies mis gaat, kan ik helaas niet achterhalen. De afdeling migratie wijzigt abonnementen bij een upgrade. In de bijlage die je deelt, staat ook het telefoonnummer van deze afdeling. Je kunt hun bellen voor vragen over het omzetten en wat er precies is mis gegaan.

Ik help je graag verder met omzetten van je abonnement. Hier heb ik nog een aantal gegevens voor nodig. 
Kun je mij een bericht sturen (Klik op mijn naam en klik daarna op verzend bericht) met daarin de volgende gegevens:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
- Geboortedatum
Ook ontvang ik graag een screenshot van het aanbod wat gedaan is. Hierdoor kan ik zien welk abonnement geactiveerd moet worden.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Oei, toen ik ging invoeren stond er nog niets 🙂
Nou ja, dan staat het er dubbel. Beter iets dan niets 😎

Imme Bierens
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor jullie reacties! Steven heeft mij geholpen en een passende oplossing geboden.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heel graag gedaan @Imme Bierens.
Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic