In november kondigden jullie aan dat ik als Red Essential abonnee een gratis upgrade in mijn data zou krijgen. Via een bericht in de App kon ik mij gratis aanmelden voor het aanpassen van mijn abonnement. Dat heb ik gedaan op 9 november en hiervan ontving ik in de app een bevestiging (zie foto). De data verhoging zou na ongeveer 14 dagen ingaan, maar de aanpassing is niet gedaan. Nogsteeds heb ik 3GB (x2 als Ziggo klant), niet de verhoogde data (van 3+3GB en dit als Ziggo klant weer x2).
Eerder had ik hierover al contact met jullie via de chat, maar werd ik verwezen naar het verlengen van mijn abonnement. Echter hebben jullie mij een aanbod gedaan, waarvoor ik de aanvraag heb gedaan en een bevestiging ontving, en dus zou ik hier ook graag gebruik van maken zoals overeengekomen. Daarnaast lees ik net een vraag van een andere klant met hetzelfde probleem, waar jullie met een oplossing zijn gekomen (https://community.vodafone.nl/t5/Archief/aangekondigde-ophoging-data-niet-doorgevoerd/m-p/176369#M13...). Kunnen jullie voor mij uitzoeken wat er fout is gegaan en een passende oplossing bieden?