newstoeslag

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

aanbieding nieuw telefoon van vodafone

Goede dag,
 
Ik ben klant van vodafone sinds bijna één jaar. Ik had een contract voor 2 jaar met een sony Xperia P. Maar helaas mijn telefoon Mijn telefoon in het water gevallen. Nu ben ik zonder telefoon en ik ben op zoek van een andere simlockvrij telefoontje. Misschien kunt vodafone een aanbieding van een nieuwe telefoon? enige ervaring?
1 Reactie 1
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Goeienavond. Ik ben bang dat ik je, als je contract nog een jaar loopt, helaas niet kan helpen aan een nieuw toestel via Vodafone. Tenminste, je kunt uiteraard bij ons (of een andere winkel) een los toestel kopen maar omdat je contract nog een jaar loopt kun je niet nu al verlengen.
We mogen (en willen, het zou niet netjes zijn) je niet al zo ver van tevoren al weer binden aan een nieuw contract.

Wat ik wel kan doen is je de tip geven dat er vaak verzekeringen zijn waar je nog niet aan had gedacht maar waar je misschien wel een beroep op kan doen. Denk bv aan een WA verzekering, een inboedelverzekering of een reisverzekering. In sommige gevallen kan een probleem gedekt worden onder die voorwaarden. Het hangt natuurlijk af van wat er precies gebeurd is maar het is de moeite van het uitzoeken waard toch?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic