claire

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

aan het lijntje gehouden worden

En ja hoor na ruim een twee weken ben ik nog steeds niet terug gebeld.
Of krijg ik geen berichten via vodafone chat.
We worden met zijn allen gewoon aan lijntje gehouden .
De standaard praatjes worden opgehouden.
En je qordt van kastje naar de muur gestuurd.

Het probleem is bekend in de regio spijkenisse mijn vriend heeft ondanks dankzij vodafone zijn niet nakomen van het contract zijn contract laten ontbinden na een jaar gezeur.
Bedankt vodafone dat jullie de mensen die jullie leven houden en betalen voor diensten die jullie niet leveren aan het lijntje houden.

Wachten op jullie antwoord welke jullie standaard geven .
Ben benieuwd of ik nu eens fatsoenlijk te woord gestaan kan worden door iemand binnen jullie bedrijf welke wel bevoegd is mensen netjes te woord te staan.
Anders zal ik andere stappen ondernemen.

1 Reactie 1
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi Claire,

Ik heb even je andere bericht op het forum bekeken en zover ik kan zien heeft mijn collega je daar netjes te woord gestaan. Ik zie in ieder geval geen rare opmerkingen of iets dergelijks vanuit onze kant maar wat er telefonisch precies is besproken weet ik natuurlijk ook niet aangezien ik daar zelf niet bij was. We doen in ieder geval altijd ons best om onze klanten netjes te woord te staan en onze klanten zoveel mogelijk te helpen. We kunnen echter niet altijd helpen en soms moeten we dat dus ook aan onze klanten doorgeven.

Het klopt inderdaad dat er al enige tijd netwerkproblemen zijn in Spijkenisse. Daarvan maken wij geen geheim en hiervan staat ook al een geruime tijd een melding op ons forum. Zie ook deze link voor meer informatie. Er is in ieder geval een nieuwe mast op komst en deze mast zal de dekking daar ook verbeteren.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic