zwartepiet

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zwartepiet krijgt geen levering

Goedendag,

Het is moeilijk niet cynisch te worden na wat ik heb ervaren met deze ballentent.
26-10-2013 Iphone 5S 32 gig besteld en netjes betaald. ( ONLINE-20131026-135729354-63)
29-11-2013 een mail gekregen dat de levering van dit product is vertraagd.
Na twee weken nog niets vernomen te hebben de boel maar geannuleerd.
Op naar de winkel van Vodafone in Zoetermeer. Met de gedachte dat als het niet werkt via de site, dan maar in een winkel.
Na 30 minuten alles ingevuld te hebben in de winkel gaf men door dat de annulering nog niet is verwerkt en dat er een nummer portering is aangevraagd. Pas als dat is geannuleerd dan kan ik een nieuw mobieltje bestellen en portering aanvragen.
Na 2 weken was de order eindelijk geannuleerd. Men gaf aan dat de 5S weer op voorraad was, dus ik weer eentje besteld via de site. Kan immers niet nog een keer fout gaan dacht ik....
8-1-2014 weer een 5S online order geplaatst en weer netjes betaald. Na twee weken niets ontvangen dus maar weer gebeld. Wat blijkt er gaat weer van alles fout. Portering wordt niet goed doorgegeven aan telfort. Mijn klantnummer van telfort komt daar niet door terwijl ik dat keurig heb aangegeven tijdens het aanmeld proces. Dit vervolgens telefonisch opnieuw doorgegeven. "Ja meneer volgende week krijgt u uw telefoontje".
En wat zie ik tot mijn verbazing vandaag order: ONLINE-20140108-210258911-59 is geannuleerd.
Ik wacht bij elkaar al meer dan 3 maanden op dat $%^&(&*!@ mobieltje.

Ik betaal. ik ben een hardwerkende ondernemer. ik sta nergens geregistreerd als wanbetaler. 1 min puntje: ik ben zwartepiet en wij mogen niet bellen van meneer Vodafone! Eindconclusie is helder.


Ik kan alle feiten op tafel gooien en heb deze club niets verkeerds aangedaan. Be-la-che-lijk.


Zwartepiet

0 Reacties 0
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic