Dativemo

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zonder vraag een abbonement aangeschreven

Goedendag,

Ik krijg zojuist een sms van vodafone dat ik een abbonement heb genomen opeen een game site via vodafone en daar 5 euro per week voor moet betalen.
Dit vind ik heel raar aangezien ik mij nooit heb ingeschreven en vodafone mij dus automatisch zonder toestemming heeft ingeschreven. Ik heb mijzelf onmiddelijk uitgeschreven nadat ik de mail ontving, en verwacht dus ook geen extra kosten te ontvangen.

Bijlage: screenshot

Met vriendelijke groet


Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Dativemo
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend zeg, zeker als je niet zelf de aanmelding hebt gedaan.
Ik denk daarom dat deze topic goed is om door te lezen. Deze gaat over de betaalde diensten via sms.

Mochten er nog andere vragen, stel ze gerust.
Is dit antwoord het juiste antwoord en heeft het je geholpen, markeer deze dan als Best Antwoord. Daar help je ook andere Community leden mee. Alvast bedankt.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Dativemo
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend zeg, zeker als je niet zelf de aanmelding hebt gedaan.
Ik denk daarom dat deze topic goed is om door te lezen. Deze gaat over de betaalde diensten via sms.

Mochten er nog andere vragen, stel ze gerust.
Is dit antwoord het juiste antwoord en heeft het je geholpen, markeer deze dan als Best Antwoord. Daar help je ook andere Community leden mee. Alvast bedankt.
Azakir

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb zojuist 4x sms'jes gehad van bmobil dat ik aangemeld ben voor een dienst waar ik niks van wist. Deze gelijk stop gezet via boven gemelde artikel.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Azakir
Erg vervelend maar goed dat je deze gelijk stop hebt gezet.
Er zijn mensen die gewoon willekeurig nummers invoeren en daar ben jij de dupe van 😞
Laten we hopen dat het niet meer voorkomt en dat je er verder geen last meer van hebt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic