Burt

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zoekt iemand met directe oplossing escalatie case.

Beste lezer,

Al een week word ik door jullie klantenservice afgescheept.
Ik wil graag een keer goed geholpen worden door iemand met verstand van zaken. Inmiddels is mijn case naar zeggen geëscaleerd. Al betwijfel ik dit ten zeerste. Even een opsomming van de problemen:

- Mijn nano simkaart werkt niet
- Kan deze ook niet activeren via de website, noch callcenter.
- De komende weken zit ik voor mijn werk op een externe locatie, dus totaal geen tijd voor een Vodafone winkel.
- Het verhaal van storing hoor ik al dagen, slap excuus aangezien er vorige week geen storing was. En als er dan een is, waarom word me dit dan door de 6e medewerker pas verteld. Dan wordt er dus niet intern gecommuniceerd en krijgt de klant (ik) het gevoel dat die niet serieus word genomen.
- Opgeschreven: 4 uur gebeld met klanten service waarvan 3 uur in de wacht en een half uur met een 0900 nummer, omdat
dat mij een directe oplossing zou bieden naar jullie inziens.
- Ik bel nog met mij oude iPhone 4 met oude sim, misschien moet die uitgezet worden?

Graag een spoedige afhandeling.

Met vriendelijke groeten,

Bart van den Heuvel
1 Reactie 1
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@Burt je bericht voldoet niet aan de regels, dit is namelijk geen bericht dat beantwoord kan worden door onze Forum leden. Ik sluit dit topic daarom. Neem voor je vraag contact op met de klantenservice.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic