roelvdschoot

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zoek mijn iphone kan niet uit

Onlangs kwam ik erachter dat mijn datagebruik qua kosten heel erg hoog was.
Na mijn mobiel gechekt te hebben kom ik er vervolgens achter dat ik het wifi knopje niet aan kan schuiven.
Dus ik opzoeken hoe ik dit zou kunnen verhelpen. En het advies dat wordt gegeven is om de iphone te herstellen.
Nu wilde ik een laatste reserve kopie maken en scheidt mijn data verbinding er helemaal mee uit.
Zodoende kan ik de Zoek mijn Iphone functie niet uitzetten, aangezien ik geen verbinding kan maken met de cloud (niet met 3g en niet met WiFi). Wat kan ik hieraan doen?
1 Reactie 1
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @roelvdschoot,

Dat is inderdaad erg lastig, vooral dat beide mogelijkheden voor internet niet meer werken. Heb je wel de stappen zoals beschreven in dit topic nagekeken?

Mocht het niet helpen, vermeld dan de uitkomsten van de tests en meer informatie zoals de merk en type toestel. Dan kan er door ons of andere gebruikers op dit Forum beter worden nagekeken wat er aan de hand zou kunnen zijn.

Er bestaat overigens wel een support artikel op de website van Apple met stappen om dit probleem mogelijk te kunnen verhelpen. Kijk hiervoor op deze website.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic