Marc.62!

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zijn er meer mensen met spookrekeningen van Vodafone.

Zijn er meer mensen die met zeer hoog verbruik aan data gb’s

opgezadeld wordt, ik krijg een spookrekening van Vodafone terwijl ik mijn telefoon heel weinig gebruikt, overdag mijn werktelefoon van mijn werkgever kpn en nooit problemen mee gehad. 
en avond’s WiFi  thuis van ziggo dus ook de telefoon die ik bijna ook niet gebruikt maar mijn iPad rechtstreeks op de wifi

en nu moet ik ipv. 8,92 ruim 82,00 euro betalen hoe kan dat Vodafone/ziggo kan geen gegevens met mij delen dus ze doen maar wat ik heb inmiddels aangifte gedaan want dit is niet normaal meer hoe ze met mensen omgaan. Heb intussen bij klacht.nl en klachtenkompas en trust pilot al veel dezelfde klachten gezien.

 

 

 

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 84Posts
  • 8Oplossingen
  • 15Likes

Hi @Marc.62! 

Dat is een heel vervelende ontdekking, zo'n hoge factuur. Je kunt op de factuurspecificatie een overzicht vinden van je mobiele data verbruik, op datum en tijdstip. Op deze pagina en in dit topic vind je nog meer handige informatie over hoe je je dataverbruik onder controle kunt houden. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 84Posts
  • 8Oplossingen
  • 15Likes

Hi @Marc.62! 

Dat is een heel vervelende ontdekking, zo'n hoge factuur. Je kunt op de factuurspecificatie een overzicht vinden van je mobiele data verbruik, op datum en tijdstip. Op deze pagina en in dit topic vind je nog meer handige informatie over hoe je je dataverbruik onder controle kunt houden. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic