Elroy Julian

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zijn er alternatieve combi-voordelen?

Goedenavond,

 

Ik denk er aan met het mobiele abonnementen weer terug te gaan naar Vodafone, hierbij worden dan bepaalde voordelen vrijgespeeld icm mijn Tv + Internet van Ziggo.

 

Welke provider dan ook, ik heb altijd het unlimited pakket voor de mobiele telefoon. Bij het koppelen scheelt het €7,50, krijg je dubbele data en een extra tv pakket.

 

In mijn geval heeft dubbele data uiteraard geen zin en is er geen interesse naar extra tv zenders. Verder zijn de huidige Runnersdeals niet van toepassing op mijn gekozen abonnement. Onder de streep is het voordeel geen aansluitingskosten en de €7,50 korting.

 

Maar is het ook iemand gelukt via de klantenservice om sommige voordelen te personaliseren, zodat het ook allemaal voordelen zijn?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Elroy Julian 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Of het iemand gelukt is om via de klantenservice korting te krijgen kan ik je niet zeggen. Nieuwe klanten krijgen soms een extra korting via de website. Dat je geen interesse hebt in extra zenders kan natuurlijk VodafoneZiggo niets aan doen, dat is je eigen keuze 😊. Daarnaast heb je gelijk dat als je Unlimited kiest, je niets aan het verdubbelen hebt van je data. 

Het beste wat je kan doen is bellen met de verkoop klantenservice en met die mensen in overleg gaan wat ze voor je kunnen betekenen. Hier op de community doen ze niets aan verkoop en al helemaal niet aan korting afspraken. Bel met het nummer 0800-0094 en dan kom je er vanzelf achter of Vodafone nog iets voor je kan betekenen. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Elroy Julian 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Of het iemand gelukt is om via de klantenservice korting te krijgen kan ik je niet zeggen. Nieuwe klanten krijgen soms een extra korting via de website. Dat je geen interesse hebt in extra zenders kan natuurlijk VodafoneZiggo niets aan doen, dat is je eigen keuze 😊. Daarnaast heb je gelijk dat als je Unlimited kiest, je niets aan het verdubbelen hebt van je data. 

Het beste wat je kan doen is bellen met de verkoop klantenservice en met die mensen in overleg gaan wat ze voor je kunnen betekenen. Hier op de community doen ze niets aan verkoop en al helemaal niet aan korting afspraken. Bel met het nummer 0800-0094 en dan kom je er vanzelf achter of Vodafone nog iets voor je kan betekenen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic