Frederik Rubens

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

mijn Vodafone account is gekoppeld aan mijn Ziggo account en daarom hebben we, als het goed is, toegang tot HBO. Alleen gebruiken we dat nooit. Nu weet ik dat je ook kan kiezen voor extra sportkanalen ipv HBO. Hoe werkt dat?

 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Frederik Rubens 

Welkom op de Community van Vodafone.
Het klopt inderdaad dat je de mogelijkheid hebt om je gratis zenderpakket te wijzigen.
Dit kun je doen door in te loggen op Mijn Ziggo. Vervolgens ga je naar het kopje TV en zenderpakketten. 
Hier kun je het zenderpakket wijzigen. 

Laat je weten of het gelukt is? 

Bekijk in context

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Frederik Rubens 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het koppelen van je Ziggo en Vodafone account is niet nodig om de extra's te ontvangen van VodafoneZiggo. Alleen je adres gegevens moeten kloppen bij Vodafone en Ziggo, dan krijg je VodafoneZiggo combi voordeel. Je hebt als het goed is nu Movies & Series L en je wilt graag naar extra sportkanalen, dat kan. Ga naar www.ziggo.nl en kies daar voor Mijn Ziggo. Klik op inloggen en log dan in bij je Mijn Ziggo. Kies vervolgens, in het menu, voor producten en scroll een klein beetje naar beneden en klik bij Mijn Televisie op de Oranje balk met EXTRA ZENDERS BEHEREN. 

Je ziet dan staan: extra TV-pakket naar keuze: (bij mij staat er) Ziggo Sport Totaal
Wil je dit wijzigen, want je hebt er zelf Movies & Series L staan, dan klik je daar op WIJZIGEN.
Nu kan je kiezen uit 3 verschillende TV-pakketten zoals Movies & Series L, Ziggo Sport Totaal en Ziggo Kids

Schermafbeelding 2021-02-23 om 12.03.29.png


Ik denk dat je er nu wel uit komt en mocht je nog vragen hebben, laat het weten. Het omzetten kan snel gebeuren maar soms kan het ook 24 uur duren. Dus als je het niet gelijk hebt, heb dan nog even geduld 😉

Bekijk in context

3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Frederik Rubens 

Welkom op de Community van Vodafone.
Het klopt inderdaad dat je de mogelijkheid hebt om je gratis zenderpakket te wijzigen.
Dit kun je doen door in te loggen op Mijn Ziggo. Vervolgens ga je naar het kopje TV en zenderpakketten. 
Hier kun je het zenderpakket wijzigen. 

Laat je weten of het gelukt is? 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Frederik Rubens 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het koppelen van je Ziggo en Vodafone account is niet nodig om de extra's te ontvangen van VodafoneZiggo. Alleen je adres gegevens moeten kloppen bij Vodafone en Ziggo, dan krijg je VodafoneZiggo combi voordeel. Je hebt als het goed is nu Movies & Series L en je wilt graag naar extra sportkanalen, dat kan. Ga naar www.ziggo.nl en kies daar voor Mijn Ziggo. Klik op inloggen en log dan in bij je Mijn Ziggo. Kies vervolgens, in het menu, voor producten en scroll een klein beetje naar beneden en klik bij Mijn Televisie op de Oranje balk met EXTRA ZENDERS BEHEREN. 

Je ziet dan staan: extra TV-pakket naar keuze: (bij mij staat er) Ziggo Sport Totaal
Wil je dit wijzigen, want je hebt er zelf Movies & Series L staan, dan klik je daar op WIJZIGEN.
Nu kan je kiezen uit 3 verschillende TV-pakketten zoals Movies & Series L, Ziggo Sport Totaal en Ziggo Kids

Schermafbeelding 2021-02-23 om 12.03.29.png


Ik denk dat je er nu wel uit komt en mocht je nog vragen hebben, laat het weten. Het omzetten kan snel gebeuren maar soms kan het ook 24 uur duren. Dus als je het niet gelijk hebt, heb dan nog even geduld 😉

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je inmiddels een zenderpakket kunnen selecteren @Frederik Rubens

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic