Marc de Vries

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo ontkoppelen

Goedemorgen,

 

Ik wil graag MyVodafone account loskoppelen van Mijn Ziggo account. Zodat ik daarna een nieuw Mijn ziggo account kan aanmaken en kan koppelen met mijn huidige MyVodafone.

Ik las in de artikelen dat ik hiervoor bij een moderator moet zijn.

 

Alvast bedankt!

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3046Posts
  • 897Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Marc de Vries, welkom hier!

Hier kan ik je zeker bij helpen. Ik zie dat aan jouw @live e-mailadres zowel een My Vodafone als Mijn Ziggo account zijn gekoppeld. Het Mijn Ziggo account heb ik voor je verwijderd. Je kunt in de loop van vandaag jouw My Vodafone account uitbreiden/samenvoegen met je nieuwe Mijn Ziggo gegevens.

Indien je voor jouw nieuwe Ziggo abonnement al een account hebt geregisteerd met een ander e-mailadres, dan kies je voor de optie samenvoegen. Je kiest voor 'uitbreiden' als er nog geen Mijn Ziggo account is geregisteerd. De inloggegevens van My Vodafone zullen dan ook de inloggegevens worden van je nieuwe Mijn Ziggo account.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3046Posts
  • 897Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Marc de Vries, welkom hier!

Hier kan ik je zeker bij helpen. Ik zie dat aan jouw @live e-mailadres zowel een My Vodafone als Mijn Ziggo account zijn gekoppeld. Het Mijn Ziggo account heb ik voor je verwijderd. Je kunt in de loop van vandaag jouw My Vodafone account uitbreiden/samenvoegen met je nieuwe Mijn Ziggo gegevens.

Indien je voor jouw nieuwe Ziggo abonnement al een account hebt geregisteerd met een ander e-mailadres, dan kies je voor de optie samenvoegen. Je kiest voor 'uitbreiden' als er nog geen Mijn Ziggo account is geregisteerd. De inloggegevens van My Vodafone zullen dan ook de inloggegevens worden van je nieuwe Mijn Ziggo account.

Marc de Vries
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Top, hartstikke bedankt!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic