Daphne28k

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo loskoppelen

Hi,  

ik probeer mijn vodafone account los te koppelen van ziggo omdat ik niet meer bij mijn ouders thuis woon. Nu krijg ik dit niet voor elkaar. 
Kunnen jullie hierbij helpen? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 99Posts
  • 32Oplossingen
  • 38Likes

@Daphne28k Welkom op de Community! Fijn dat je gelijk je wens hebt uitgesproken. Hier konden we gelijk me aan de slag en hebben de Mijn Vodafone losgekoppeld van het Mijn Ziggo account.

Via deze weg kun je een nieuw My Vodafone account aanmaken. Heb je al een Mijn Ziggo account op je nieuwe adres? Dan kun je via deze weg je Mijn Ziggo account uitbreiden met My Vodafone:

Log in op de Mijn Ziggo omgeving (browser)

  1. Klik op Gegevens
  2. Ga naar Mijn Ziggo account en klik op Account instellen
  3. Ga naar Je account uitbreiden en klik op Account uitbreiden
  4. Klik op Vodafone toevoegen
  5. Indien nodig: Pas je login aan, hou rekening met de volgende zaken:
    • Na het koppelen moet de login een e-mailadres zijn
    • Indien je al een My Vodafone account hebt wordt dit de login voor het gekoppelde account
    • Indien je geen My Vodafone account hebt én de huidige Mijn Ziggo login is geen e-mailadres, moet je die eerst aanpassen
  6. Vul je Vodafone 06 nummer in
  7. Je ontvangt een code per sms, vul die code in Mijn Ziggo in.
  8. Het uitbreiden is gelukt. Je logt nu op beide omgevingen in met dezelfde inloggegevens.

Bekijk in context

2 Reacties 2
xJBx

Stamgast
  • 50Posts
  • 3Oplossingen
  • 19Likes

Een Vodafone medewerker kan dit voor je regelen en die zijn er alleen op werkdagen, dus nog even geduld.

In de tussen tijd zorg dan even dat je persoonsgegevens in je profile staan, dit is alleen zichtbaar voor een Vodafone medewerker.
Je kan HIER je gegevens invullen.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 99Posts
  • 32Oplossingen
  • 38Likes

@Daphne28k Welkom op de Community! Fijn dat je gelijk je wens hebt uitgesproken. Hier konden we gelijk me aan de slag en hebben de Mijn Vodafone losgekoppeld van het Mijn Ziggo account.

Via deze weg kun je een nieuw My Vodafone account aanmaken. Heb je al een Mijn Ziggo account op je nieuwe adres? Dan kun je via deze weg je Mijn Ziggo account uitbreiden met My Vodafone:

Log in op de Mijn Ziggo omgeving (browser)

  1. Klik op Gegevens
  2. Ga naar Mijn Ziggo account en klik op Account instellen
  3. Ga naar Je account uitbreiden en klik op Account uitbreiden
  4. Klik op Vodafone toevoegen
  5. Indien nodig: Pas je login aan, hou rekening met de volgende zaken:
    • Na het koppelen moet de login een e-mailadres zijn
    • Indien je al een My Vodafone account hebt wordt dit de login voor het gekoppelde account
    • Indien je geen My Vodafone account hebt én de huidige Mijn Ziggo login is geen e-mailadres, moet je die eerst aanpassen
  6. Vul je Vodafone 06 nummer in
  7. Je ontvangt een code per sms, vul die code in Mijn Ziggo in.
  8. Het uitbreiden is gelukt. Je logt nu op beide omgevingen in met dezelfde inloggegevens.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic