jwtankink

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo korting

Goedendag,

Weet u wanneer ik mijn Ziggo korting krijg op mijn huidig abonnement?

Vriendelijke groeten,

JW Tankink

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Inmiddels heb ik ook al een terugkoppeling op het onderzoek @jwtankink. De abonnementen afgesloten voor maart 2018 hebben geen recht op de €2,50 korting. 
Alle abonnementen wat na deze datum zijn afgesloten krijgen wel de korting.
Ik kan het Start M (5) abonnement omzetten naar de nieuwe variant voor €12,50 per maand (zonder de Ziggo korting).In het nieuwe Start M abonnement zit 1GB aan data. Ziggo zal dit verdubbelen. Daarnaast krijg je dan ook nog eens €2,50 korting per maand.  Bij het omzetten blijft de einddatum hetzelfde.

Indien je dat wilt, ga je een factuur krijgen vanaf het moment van omzetten tot en met het einde van de maand erna. De factuur erna zal weer over 1 maand gaan.

Bekijk in context

23 Reacties 23
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hallo @jwtankink 
Dat duurt 1 tot 2 weken. Ze moeten eerst digitaal je gegevens controleren en als het adres exact gelijk zijn, dan krijg je de VodafoneZiggo combi. Soms kan het ook 3 weken duren, maar het is meestal binnen 1 a 2 weken wel geregeld. 

Veel plezier alvast!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je hier nog vragen over @jwtankink?

jwtankink
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hmmm, dat is gek. 6 maart  ben ik overgestapt. Heb tevens de accounts gecombineerd. Ik wacht dan nog ff een weekje denk ik?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat duurt wel heel lang! Staan beide op exact hetzelfde adres @jwtankink?

Kun je mij eens een privébericht sturen met daarin je naam, volledig adres en postcode, geboortedatum, mobiel nummer, klantnummer Ziggo en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer? 
Een privébericht stuur je door op mijn naam te klikken en dan op stuur bericht. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens. Ik zie dat je wel al gebruik kunt maken van de dubbele data maar nog niet van de korting. Dit heb ik gelijk doorgespeeld naar de desbetreffende afdeling. Dit staat bekend onder 9435474

Groet,

Steven

jwtankink
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ok, dank je wel Steven. Krijg ik daar nog bericht van of moet ik zelf iets in de gaten houden?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Mijn collega's zullen dit ook terugkoppelen naar je via mail of door te bellen.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Wat goed dat Steven dit heeft nagekeken en hopen dat je snel je korting krijgt en ook bij Ziggo kunt gaan kijken. In ieder geval de data is er, dat is ook wel handig nu in deze tijd.

Succes in ieder geval!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Inmiddels heb ik ook al een terugkoppeling op het onderzoek @jwtankink. De abonnementen afgesloten voor maart 2018 hebben geen recht op de €2,50 korting. 
Alle abonnementen wat na deze datum zijn afgesloten krijgen wel de korting.
Ik kan het Start M (5) abonnement omzetten naar de nieuwe variant voor €12,50 per maand (zonder de Ziggo korting).In het nieuwe Start M abonnement zit 1GB aan data. Ziggo zal dit verdubbelen. Daarnaast krijg je dan ook nog eens €2,50 korting per maand.  Bij het omzetten blijft de einddatum hetzelfde.

Indien je dat wilt, ga je een factuur krijgen vanaf het moment van omzetten tot en met het einde van de maand erna. De factuur erna zal weer over 1 maand gaan.

jwtankink
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank je wel Steven. 

Indien je het abonnement nu omzet kan ik dan op korte termijn wel een ander abonnement kiezen (omdat de einddatum hetzelfde blijft - deze was al lang verlopen) Ik wilde eigenlijk een nieuwe telefoon met eventueel een nieuw abonnement. Vandaar. 

Groeten,

JW

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat is zeker mogelijk @jwtankink. Bij het tussentijds omzetten veranderd er namelijk niks aan de einddatum. Je kunt dan ook verlengen wanneer je wilt 🙂
Geef maar een seintje en dan zet ik het om voor je! 

 

Groet,

Steven

jwtankink
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dan mag je het omzetten. Graag zelfs. Tevens heb ik mijn vriendin (dacht ik) toegevoegd bij ZIGGO/VODAFONE toegevoegd. Kun je er voor zorgen dat je haar ook toevoegd/abo omzet?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Laat haar hier ook even een bericht sturen met de gegevens @jwtankink. Ik moet hiervoor de contactpersoon spreken.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@jwtankink Je abonnement is omgezet en ik zie zelfs al dat de korting van Ziggo is toegevoegd. Op de volgende factuur zul je dan ook de korting zien staan.

 

Groet,

Steven

jwtankink
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Er gaat iets compleet mis Steven.

 

Ik krijg een app van Vodafone:

 

Omdat je Vodafone en Ziggo combineerde kreeg je gratis extra's……………..….Deze gratis extra's vervallen, nu er geen Ziggo abonnement met internet op je adres geregistreed staat!!!

Ik hoor weer van je…

Gr 

 

JW

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat is omdat je abonnement gewijzigd is maar de extra's zijn alweer toegevoegd 🙂 @jwtankink 

jwtankink
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mijn vriendin heeft haar gegevens doorgeven.

jwtankink
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Heb je die ontvangen?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Yes, gegevens ontvangen @jwtankink. Ik ga er zo mee aan de slag 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic